Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

665.nap

Ma akkor ébredeztem, amikor apa indult, úgyhogy szólítgattam is anyát rögvest, hogy keljünk mi is! Alighogy megreggeliztünk, kopogtak és ki volt az? hát a Mama! Öltöztünk mi is, és lementünk sétálni egy nagyot, és mi felmentünk a Mamához, anya pedig doktor nénihez, mert ő még mindig beteg kicsit. Aztán megjött a Dédi is és vele is játszottam amíg a Mama elment az ebédért, és együtt jöttek haza anyával, és ettünk fincsi leveskét ebédre és mentem is aludni. Ébredés után még kicsit játszottam és uzsonna gyanánt csak kis kekszet ettem, és folytattam a tegnapi rumli csinálást, ami a Mamának nem tetszik valamiért (pedig jó muri!). Kicsit később pedig telefonált apa, hogy hazaért és jön értünk. Így is lett, csak előbb még felvitt a Mamának egy halom vizes palackot, aztán együtt a Mamával és a Somával hazasétáltunk. Otthon apával labdáztunk a fürdésig, meg persze áthordtam pár játékot is. Pancsizás után együtt vacsoráztunk anyával finom kiflit sajttal, amit apa frissen hozott délután, és még anyával megnéztünk pár könyvet lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145154933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása