971.nap

Ma végre itthon volt apa és ő volt velem délelőtt, amíg elindultunk a Klári mamához. A mamánál jót játszottunk, de ma nem volt jó étvágyam, úgyhogy csak csipegettem az ebédből, de azért játszott még velem a Mama és még rajzoltunk is sokat, csak aztán indulni kellett már haza. Útbaejtettük az apa munkahelyét is, de oda csak beugrottunk, és mentünk is tovább. Otthon apa ugyan berakott az ágyba, de aludni se volt kedvem, így aztán apa végül kivett és inkább játszott velem estig. A fürdés és a vacsora korábban volt ma, mert elmentünk a templomba és jött velünk az Ágota néni is. Én elaludtam az autóban és irtó nyűgösen ébredtem, és amikor a templomban elkezdődött az ének, én is rákezdtem a sírásra, úgyhogy anya kivonszolt végül és apa hazavitt, csak még jól le is szidtak, mert állítólag a templomban nem illik így viselkedni...Otthon már apa is megenyhült és játszott velem, aztán megettem egy joghurtot és kinyitottam mégegyet, de azt már mégse ettem meg, úgyhogy mennem kellett aludni... Épp ekkor anya is hazaért és odaadta a kulycsomat, mert az nála maradt a templomban a nagy sietségben.

970.nap

szín szerint kiválogatva!Ma reggel már nem csináltam balhét abból , hogy nem volt itthon apa, pláne, hogy reggeli után lementünk játszani az oviba! Voltunk a nagy tornateremben is, ahol rengeteget lehet játszani. A Csilla és a Csaba is benéztek, mert épp arra jártak, és még négy gyerek volt az oviban, és ők is játszottak, de én főleg anyával játszottam inkább. Utána a Kati mamához mentünk ebédelni és hazajöttünk aludni. Amikor felébredtem, már itthon volt apa, úgyhogy ő vett ki az ágyból és innen kezdve nagyon sokat játszottunk, illetve hozott apa kukoricás pizzát,és persze azt kértem uzsonnára-vacsorára, mert az fincsi nagyon sok kecsöppel :) Mivel jól ettem délután, ezért a vacsora csupa finomság volt: vajas kalács és süti, meg a mai napi kinder-tojás! Fürdés után még néztünk apával egyszervolt pont hu-t és rajzfilmeket is...

970.nap

969.nap

apa rakott új elemet a hintázó télapómba, mert már elég hamisan énekelt...Ma is fel kellett hívni apát, mert addig amíg nem beszélhettem vele, csak ordítottam és hisztiztem!De apa megint elmondta, hogy már a munkahelyén van és most nem tud hazaszaladni, de délután majd játszunk sokat, viszont addig fogadjak szót anyának, úgyhogy így is lett és innentől már jó kisfiú voltam :) Reggeli után úgy volt, hogy elmegyünk a gyerekházba, de olyan rossz idő volt, hogy mégse mentünk, hanem csak szokás szerint az ebédért (tényleg csúnya idő volt: esett az eső és fújt a ronda hideg szél), és a Mamához mentünk ebédelni (csak gyümölcslevest kértem, husit nem...) és játszani és aludni. Délután pedig mentünk haza, mert apa már várt otthon, méghozzá ajándékkal, amit a cége küldött nekem: egy szarvasos bögrét és egy kis plüss szarvast, akit el is neveztem "Boroc"-nak. Apa állta a szavát és tényleg sokat játszott velem, úgyhogy cserébe én pedig sokat vacsoráztam, pláne, hogy így kaphattam egy kindertojást is a végén :) Lefekvés előtt pedig még írtunk a számítógépen egy levelet a Télapónak, hogy hozzon nekem karácsonyra hat-hetet :)

968.nap

Reggel fel kellett hívni apát, hogy jöjjön haza és vegyen ki az ágyból, de a telefonban végül meggyőzött apa, hogy fogadjak szót anyának, mert ő csak délutánra ér haza... Hát jó, akkor ezek szerint ma anyával leszek egy ideig... Egy kis játék után ma is mentünk az ebédért és a Mamához ebédelni, és szerencsére a Botiék is odajöttek és tudtunk kicsit játszani a hat-hetekkel! Aludni pedig hazamentünk később.
Amikor felébredtem, már apa volt itthon és közben anya elment az oviba karácsonyozni. Sebaj, apával irtó nagyot játszottunk estig, és fürdés után csak azért ettem levest, mert apa mindenféle nyelveken számolta a kanalakat és az nagyon tetszik nekem :) Sajnos lefekvés előtt még volt egy kis kínzás (orrszívás, meg ilyenek), bár szerencsére lázam ma már nem volt.

967.nap

ilyen szép pajtát építettem az állatoknak! még tévéjük is van ám!Ma is tudtam jó sokáig aludni, bár  hajnalban megint kicsit felment a lázam, úgyhogy kaptam lázcsillapítót. Reggeli után hármasban (mert szerencsére ma még itthon maradt apa szabin) lementünk az ebédért és ott megvártuk a Mamát, aztán nála ebédeltünk, csak sajnos ebéd után apa elment dolgozni, de helyette jöttek a Krisztiék. Ma sem ettem szinte semmit ebédre, és még játszottunk, de aztán menni kellett kicsit aludni. Mikor felébredtem, már Anna is fenn volt, de a Boti még nem, úgyhogy Annával együtt uzsonnáztunk és amikor a Boti is felébredtem, akkor játszottunk kicsit, plusz a Noémit is meghozta anya, de utána hazamentünk, mert apával is szerettem volna játszani és ő közben már hazaért. Estig így aztán vele játszottam és vacsorára ettem túrós tésztát, meg apa paradicsomos tésztájából is kicsit, aztán mentem fürdeni és lefekvés előtt megint volt egy kis "kínzás", de legalább kaptam három spricnit a tantumból, mert az legalább fincsi :) Ja, és képzeljétek, már tudom a számokat tízig angolul is! Pedig csak párszor mondta el apa!

966.nap

Sajnos úgy tűnik, megint lebetegedtem, mert este lázas lettem és anyáék sokszor jöttek csip-csip méregetni a lázam, de azért szerencsére én tudtam aludni egész sokáig. Az a jó, hogy ma is itthon volt apa és fincsi reggelit csinált (a kedvencemet: sztracsatellás tejpépet), és egész délelőtt játszott velem. Ebédelni ma sem akartam, pedig tészta volt, de csak csipegettem pár szemet, aztán menni kellett aludni. Amikor felébredtem, a Mama volt itt és persze rá tudtam venni, hogy játszon velem, amíg anya is visszaér. A Noémi is jött vele, de sajnos nem játszhattunk, mert beteg vagyok, úgyhogy a Mama hazavitte a Noémit. Kicsit később apa is hazaért a vásárlásból , viszont sokáig nem örülhettem, mert elmentünk a doktornénihez. Szerencsére nem kellett sokat várni, de - biztos, ami biztos - már előre sírtam, mert soha nem úszom meg, hogy a kanállal belenézzen a torkomba a doktornéni... jujj de rossz... Mire hazaértünk, már csak egy kis játék fért bele a vacsoráig (megint csak pár szem tésztát ettem, és még sütit se tudtam enni!), aztán furcsa fürdés jött, mert a vége felé apa hideg vizet engedett a kádba és lassan kihűlt a víz! Még ilyet! No és este... micsoda kínzások voltak: nem elég, hogy kaptam a popsimba egy kúpot, még orr-porszívózás meg gyógyszerek is jöttek, még szerencse, hogy a fincsi tantumból hármat is kaphatok!

965.nap

Tök jó, ma is itthon maradt apa szabin! Ő vett ki az ágyból és adott reggelit és utána eljött ő is az énekre! Hármasban énekeltünk és tornáztunk és apa egy csomót "repülőzött" velem, pörögtünk kőrbe-kőrbe amíg el nem szédültünk!
Amikor hazasétáltunk, anya muffint sütött, mi pedig addig játszottunk apával az ebédig, de nagyon nem voltam éhes, sőt a leves felét kilöttyintettem, plusz utána csak pár falat husit ettem és sikerült egy egész pohár üdítőt kiborítani, úgyhogy úszott az egész asztal, de még a föld is. Hát apa igencsak mérges lett, úgyhogy a muffint már meg se kaptam, hanem mehettem az ágyamba aludni... De persze semmi kedvem nem volt aludni, ráadásul anya elment vásárolgatni, én meg a morcos apával itthon maradtam, úgyhogy miután apa kitakarította a konyhát még kicsit az ágyban szenvedtem, de aztán csak kivett apa és játszott velem, meg kaptam két danoninót is. Közben anya is hazaért, és mi még sokat játszottunk apával, de ma korábban fürödtünk, mert mentünk a Tortuga étterembe vacsorázni. Az étteremben már várt minket a Csilla és a Csaba.Amíg kihozták az ételeket, körülnéztünk, mert a másik teremben a padok alatt teknősök és halacskák úszkáltak és még egy papagáj is volt, mert ez egy kalóz étterem ám! Én is a kalózos pulcsimban és harisnyámban mentem! Az asztalnál lehetett színezni is, mert a pincér kalóz bácsi hozott kiszínezőt és filctollakat. Apa vacsorája jól nézett ki és olyan volt mint egy palacsinta, de annyira nem voltam éhes, hogy csak pár falat ment le a torkomon. Nomeg álmos is voltam és apa szerint kicsit meleg is vagyok... De amikor mindenki megette a vacsit, jött egy álarcos kalóz és hozott egy tortát tűzijátékkal anyának! Nagyon klassz volt, de én már olyan fáradt voltam, hogy sürgettem anyáékat, hogy menjünk haza... Persze otthon már inkább játszani szerettem volna, de a pitty-pitty hőmérő szerint harmincnyolc-egy a lázam, úgyhogy amíg játszottam, kaptam ilyen-olyan gyógyszereket és ki lett porszívózva az orrom, de szerencsére egy kinder tejszelet még maradt vigaszképp a hűtőben és azt megkaptam vacsora gyanánt. Az ágyban pedig elmeséltem a vizilónak, mit láttam az étteremben...