Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

971.nap

Ma végre itthon volt apa és ő volt velem délelőtt, amíg elindultunk a Klári mamához. A mamánál jót játszottunk, de ma nem volt jó étvágyam, úgyhogy csak csipegettem az ebédből, de azért játszott még velem a Mama és még rajzoltunk is sokat, csak aztán indulni kellett már haza. Útbaejtettük az apa munkahelyét is, de oda csak beugrottunk, és mentünk is tovább. Otthon apa ugyan berakott az ágyba, de aludni se volt kedvem, így aztán apa végül kivett és inkább játszott velem estig. A fürdés és a vacsora korábban volt ma, mert elmentünk a templomba és jött velünk az Ágota néni is. Én elaludtam az autóban és irtó nyűgösen ébredtem, és amikor a templomban elkezdődött az ének, én is rákezdtem a sírásra, úgyhogy anya kivonszolt végül és apa hazavitt, csak még jól le is szidtak, mert állítólag a templomban nem illik így viselkedni...Otthon már apa is megenyhült és játszott velem, aztán megettem egy joghurtot és kinyitottam mégegyet, de azt már mégse ettem meg, úgyhogy mennem kellett aludni... Épp ekkor anya is hazaért és odaadta a kulycsomat, mert az nála maradt a templomban a nagy sietségben.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815155247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása