Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

966.nap

Sajnos úgy tűnik, megint lebetegedtem, mert este lázas lettem és anyáék sokszor jöttek csip-csip méregetni a lázam, de azért szerencsére én tudtam aludni egész sokáig. Az a jó, hogy ma is itthon volt apa és fincsi reggelit csinált (a kedvencemet: sztracsatellás tejpépet), és egész délelőtt játszott velem. Ebédelni ma sem akartam, pedig tészta volt, de csak csipegettem pár szemet, aztán menni kellett aludni. Amikor felébredtem, a Mama volt itt és persze rá tudtam venni, hogy játszon velem, amíg anya is visszaér. A Noémi is jött vele, de sajnos nem játszhattunk, mert beteg vagyok, úgyhogy a Mama hazavitte a Noémit. Kicsit később apa is hazaért a vásárlásból , viszont sokáig nem örülhettem, mert elmentünk a doktornénihez. Szerencsére nem kellett sokat várni, de - biztos, ami biztos - már előre sírtam, mert soha nem úszom meg, hogy a kanállal belenézzen a torkomba a doktornéni... jujj de rossz... Mire hazaértünk, már csak egy kis játék fért bele a vacsoráig (megint csak pár szem tésztát ettem, és még sütit se tudtam enni!), aztán furcsa fürdés jött, mert a vége felé apa hideg vizet engedett a kádba és lassan kihűlt a víz! Még ilyet! No és este... micsoda kínzások voltak: nem elég, hogy kaptam a popsimba egy kúpot, még orr-porszívózás meg gyógyszerek is jöttek, még szerencse, hogy a fincsi tantumból hármat is kaphatok!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855155240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása