Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

967.nap

ilyen szép pajtát építettem az állatoknak! még tévéjük is van ám!Ma is tudtam jó sokáig aludni, bár  hajnalban megint kicsit felment a lázam, úgyhogy kaptam lázcsillapítót. Reggeli után hármasban (mert szerencsére ma még itthon maradt apa szabin) lementünk az ebédért és ott megvártuk a Mamát, aztán nála ebédeltünk, csak sajnos ebéd után apa elment dolgozni, de helyette jöttek a Krisztiék. Ma sem ettem szinte semmit ebédre, és még játszottunk, de aztán menni kellett kicsit aludni. Mikor felébredtem, már Anna is fenn volt, de a Boti még nem, úgyhogy Annával együtt uzsonnáztunk és amikor a Boti is felébredtem, akkor játszottunk kicsit, plusz a Noémit is meghozta anya, de utána hazamentünk, mert apával is szerettem volna játszani és ő közben már hazaért. Estig így aztán vele játszottam és vacsorára ettem túrós tésztát, meg apa paradicsomos tésztájából is kicsit, aztán mentem fürdeni és lefekvés előtt megint volt egy kis "kínzás", de legalább kaptam három spricnit a tantumból, mert az legalább fincsi :) Ja, és képzeljétek, már tudom a számokat tízig angolul is! Pedig csak párszor mondta el apa!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745155241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása