Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

965.nap

Tök jó, ma is itthon maradt apa szabin! Ő vett ki az ágyból és adott reggelit és utána eljött ő is az énekre! Hármasban énekeltünk és tornáztunk és apa egy csomót "repülőzött" velem, pörögtünk kőrbe-kőrbe amíg el nem szédültünk!
Amikor hazasétáltunk, anya muffint sütött, mi pedig addig játszottunk apával az ebédig, de nagyon nem voltam éhes, sőt a leves felét kilöttyintettem, plusz utána csak pár falat husit ettem és sikerült egy egész pohár üdítőt kiborítani, úgyhogy úszott az egész asztal, de még a föld is. Hát apa igencsak mérges lett, úgyhogy a muffint már meg se kaptam, hanem mehettem az ágyamba aludni... De persze semmi kedvem nem volt aludni, ráadásul anya elment vásárolgatni, én meg a morcos apával itthon maradtam, úgyhogy miután apa kitakarította a konyhát még kicsit az ágyban szenvedtem, de aztán csak kivett apa és játszott velem, meg kaptam két danoninót is. Közben anya is hazaért, és mi még sokat játszottunk apával, de ma korábban fürödtünk, mert mentünk a Tortuga étterembe vacsorázni. Az étteremben már várt minket a Csilla és a Csaba.Amíg kihozták az ételeket, körülnéztünk, mert a másik teremben a padok alatt teknősök és halacskák úszkáltak és még egy papagáj is volt, mert ez egy kalóz étterem ám! Én is a kalózos pulcsimban és harisnyámban mentem! Az asztalnál lehetett színezni is, mert a pincér kalóz bácsi hozott kiszínezőt és filctollakat. Apa vacsorája jól nézett ki és olyan volt mint egy palacsinta, de annyira nem voltam éhes, hogy csak pár falat ment le a torkomon. Nomeg álmos is voltam és apa szerint kicsit meleg is vagyok... De amikor mindenki megette a vacsit, jött egy álarcos kalóz és hozott egy tortát tűzijátékkal anyának! Nagyon klassz volt, de én már olyan fáradt voltam, hogy sürgettem anyáékat, hogy menjünk haza... Persze otthon már inkább játszani szerettem volna, de a pitty-pitty hőmérő szerint harmincnyolc-egy a lázam, úgyhogy amíg játszottam, kaptam ilyen-olyan gyógyszereket és ki lett porszívózva az orrom, de szerencsére egy kinder tejszelet még maradt vigaszképp a hűtőben és azt megkaptam vacsora gyanánt. Az ágyban pedig elmeséltem a vizilónak, mit láttam az étteremben...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr515155239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása