642.nap

a Csilla adott ma vacsorátReggel nem sokat játszhattam a kaja után, mert öltöztünk és elmentünk egy nagy-nagy áruházba vásárolgatni. Szerencsére volt ott egy nagyon szép szökőkút amiben lámpák úsztak és én apával körülötte szaladgálhattam és nézhettem amíg anya bement egy ruhás boltba vásárolni. Ja és még mozgólépcsőztünk is, ami szintén nagyon klassz volt, mert pont szembe volt a szökőkúttal és pont rá lehetett látni amikor mentünk lefelé. Egy idő után azért anya után mentünk és választhattam az Anna babának ruhácskát és még bújkálhattam is a ruhák között. Innen átmentünk a teszkóba, ahol beültem a bevásárlókocsiba és onnan dirigáltam, és miközben mi apával levittük a kocsiba a cuccokat, anya még visszament ugyanabba a boltba és mi megint előbb szökőkutaztunk, aztán utánamentünk, vásárolgattunk, de még egy kőrt nem csináltunk már, hanem mentünk a Nagyihoz ebédelni.
Már nagyon várt minket a Nagyi és mi már nagyon éhesek is voltunk, úgyhogy bevágtam egy nagy adag levest, extra adag tésztával és még egy kicsit a második fogásból is ettem, szóval igencsak jóllaktam. Persze apa ebéd után már megint a Peti számítógépét piszkálta, úgyhogy én a Nagyival és anyával játszottam és csak néha mentem oda apáékhoz, hogy kapcsolagssam a dolgokat (pedig tudom, hogy nem szabad, de ha egyszer az olyan izgi!)...
Hazafelé elaludtam a kocsiban és otthon folytattam a pihenést, és jó sokat aludtam. Apa adott fincsi vaníliás pudingot uzsonnára és kicsit zenéltünk anyával, aztán átjöttek a Csilláék. A fürdésig velük is játszottam és pancsi után a Csilla adott finom vacsorát, és mivel ügyesen megettem, még gangát is kaptam, aztán még játszhattam kicsit, mielőtt mentem volna aludni, a Csilláék pedig haza, úgyhogy még integettem nekik és már mentem is az ágyikóba...

641.nap - 21 hónapos vagyok!

Reggel addig szólítgattam apát, amíg megunhatta, mert bejött és elvitt reggelizni, meg tiszta pelust adott rám, és én mentem anyát keltegetni. Lassacskán felöltöztünk és elmentünk vásárolgatni. Mozgólépcsőzhettem is és beülhettem a Ferrari autóba is! A vásárlást is jól bírtam, pláne, hogy elkunyiztam apától az ajándék ivójoghurtját és az egészet meg is ittam, neki meg már nem jutott ugyanolyan fincsi gyümölcsös... Pech... No mindegy, mire hazaértünk, már ebédidő volt, úgyhogy ettem egy kis pörköltet és még picit játszottam ,aztán mentem egy nagyot aludni. Amikor felébredtem, apa nem volt itthon, mert elment moziba, de pár perc múlva -miközben uzsonnáztam - már ő is megjött és aztán játszottunk kicsit és mentünk le sétálni a Mamával és a Somával. Amikor feljöttünk, a híradó után sok-sok éneket megnéztünk a tévében és zenéltünk is és képzeljétek, kaptam egy pici szintetizátort! A zenélés és táncolás után pedig mentem fürdeni és vacsorázni és megettem két virslit egyedül, úgy, hogy mártogathattam ketchup-be, aztán picit később már mennem is kellett aludni, mert már későre járt (mondjuk én még eljátszogattam volna akármeddig...)

Ui.: Este megmértek anyáék: 11.2 kiló vagyok kaja előtt, és 85 centi magas. A fejem 47, a lábam 14 centi.

640.nap

délutáni rajzóraReggel telefoncsörgésre kelt anya, de én már fent voltam, csak csendben eljátszogattam... Kaja után rajzolgattunk anyával, aki rajzolt nekem egy török basát és én is gyakoroltam a pont-pont-vesszőcske rajzolást. A nagyszobában pedig várat építettünk a kockákból és amikor ezt is meguntuk, akkor felöltöztünk és lementünk és pont összefutottunk a Mamával és a ház előtt a Krisztivel is és felmentünk a Botiékkal együtt és kicsit később átjött a Dédi és az Eti is. Mi pedig a Botival a kockákat dobáltuk mert az - szerintünk - jó játék... Amikor anya megjött az ebéddel akkor egy keveset ettem és kezdtünk volna megint hancúrozni a Botival, de anyáék inkább letettek aludni minket, de nem aludtam túl sokat és elég nyűgösen ébredtem. Sajnos sokat már nem tudtunk játszani, mert amikor megjött a Zoli, akkor hazamentek a Krisztivel és a Botival, de előtte még kunyiztam egy csomó mesekekszet a Krisztitől :) úgyhogy az uzsonna se volt túl erős ma... Kaja után lementünk a Diához, és gyalog mehettem! Szedtem faleveleket és bemehettem a csoportba is az oviban és bár szétrámoltam pár játékot, de ügyesen vissza is rámoltam, úgyhogy meg is lettem dicsérve! Hazafelé összefutottunk az utca cicájával és adni akartam neki mindenfélét: falevelet, kavicsot, ilyeneket, de nem kellett neki semmi ezek közül... Aztán egy kislány megfogta a cicát és én pedig megsimogathattam! De klassz! A ház előtt épp megálltunk amikor apa megjött az autóval és én kiabáltam neki, hogy "apa! apa!". Együtt felmentünk haza és megint rajzolhattam kicsit apával, aki szintén rajzolt nekem török-basát-nagy-a-hasát, és utána a kukás autóval is sokat játszottunk, egész a fürdésig, ami után segítettem apának megcsinálni a vacsorámat: én raktam a főzelékbe a krumplit és segítettem megpucolni a tojást is. Ezek után mindennek csak a felét ettem meg, és este még sikerült megdologoztatni anyáéket, ugyanis eldugtam a kulacsomat, és sokáig keresgéltünk, én pedig úgy tettem mintha nem tudnám hol van ;) aztán apa végül megtalálta a tévés szekrényben hátragurítva... A sikeres keresőakció után azonnal mentem is aludni...

639.nap

Délelőtt, akkor ébredeztem amikor apa épp indult, úgyhogy még kaptam egy könyvet tőle, hogy ne unatkozzak amíg anya bejön értem... Nos reggeli után az ellentétek könyvecskéjét néztük és cipőkkel játszottunk: felpróbáltam párat és volt amelyik kicsi volt, volt amelyik nagy és némelyik pont jó. Utána énekelt nekem anya és építettünk várat is, aztán lementünk a játszótérre, de eleinte egyedül voltam, aztán megjött a Dédi és végül a Boti és a Mama is. Játszottunk egy jót a Botival, aztán mentünk fel a Mamához ebédelni és ma én ettem többet a Botinál. Kaja után kicsit szétdobáltunk pár játékot és mentünk aludni, úgyhogy anya és a Mama szedte össze a játékokat... Ébredés után kalácsot kaptam uzsonnára és persze a Botival ott folytattuk, ahol délben abbahagytuk... Később apa is megérkezett, de szerencsére nem siettünk haza, hanem még játszhattunk és megmutattam apának milyen ügyesen megtanultam, hogy hogyan kell az autópályát összerakni! Amikor pedig levittük a Somát sétálni, mi mentünk is haza, hogy apával is játszhassak a nagyszobában, amíg anya haza nem ért. A híradó után nem sokkal mentem fürdeni és utána vacsorát adott apa és mivel ügyesen ettem, és láttam, ahogy anya kihegyezi a színes ceruzákat, ezért rajzolhattam is (pontosabban kisírtam magamnak...). Rajzolás után pedig még kértem anyát, hogy énekeljen nekem lefekvésig...

638.nap

etetem-itatom Garfield cicát Ma kicsit korábban keltünk mint tegnap és reggeli után megnéztünk egy könyvecskét, azután poharakkal és kanalakkal játszottunk. A nagyszobában is folytattuk a játszósdit, és levetettem a kukásautót is a szekrény tetejéről (mert kiszúrtam, hogy oda tette anya), és kicsit később lementünk sétálni és az ebédért, amit a Mamánál jóízűen meg is ettem. Kaja után letettek az ágyba ugyan, de egy percet nem aludtam amíg anya haza nem ért a Krisztitől, akit elment meglátogatni. Amikor megjött anya, akkor együtt uzsonnáztunk és egyedül megettem egy joghurtot és még egy kis kenyeret is ettem, aztán anya elment a Diáért, én pedig addig a Mamát foglalkoztattam és a Somát is utánoztam aki lefeküdt a földre, a lábait az égnek dobta és kalimpált, úgyhogy én is hátamra feküdtem és kalimpáltam, ami nagyon tetszett a Mamának. Később apa is feljött, felöltöztünk jó alaposan és lementünk négyesben sétálni és anyáék elé a villamoshoz. Össze is futottunk velük és közben sok repülőt is láttunk. Aztán a Mama, a Dia és a Soma mentek a Mamához, mi pedig haza. Otthon apával játszottam a híradó alatt, és utána vacsoráztunk hármasban és mentem fürdeni és aludni, mert már későre is járt, és a délutáni alvás is elmaradt ugyebár...

637.nap

Ma jó sokáig aludtunk anyával és a reggeli után megnéztünk egy csomó könyvet és sokat labdáztunk. Egyszercsak telefonált a Mama, hogy a Botival lemennek épp a játszótérre, és hogy mennénk-e mi is? Hát persze hogy mennénk! Miazhogy! Öltöztünk és le is mentünk és ráadásul csak a miénk volt az egész játszótér! Rengeteget kőrhintáztunk, a Mama már beleszédült olyan sokat! Én pedig még a mozdonyra is felmásztam és ki is estem belőle de szerencsére puhára estem, a homokra és csak nevettem rajta, és folytattuk a Botival a futkálást és bújkálást, amíg ebédidő nem lett, mert akkor fel kellett menni a Mamához kajálni. Ebéd után pedig még picit játszottunk, de aztán mentünk aludni, és ma én ébredtem előbb, de alighogy megettem egy piskótát uzsonnaképp, a Boti is felkelt, úgyhogy együtt csibészkedhettünk a Mama és anya nagy-nagy örömére... Amikor pedig kezdett besötétedni, lementünk sétálni és lent találkoztunk apával, aki épp hazaért és egy kicsit még sétáltunk így együtt, aztán mi mentünk haza, a Boti pedig vissza a Mamával, hozzá. Otthon apával labdáztunk és építkeztünk amíg anya tornázott, aztán a híradó alatt erősen bekakiltam, úgyhogy mentem is fürdeni és pancsizás után a konyhában anya és apa főzőcskéztek és olyan fincsi illatok voltak, hogy már nagyon éhes lettem és jó sokat ettem vacsorára, és apa is és anya is megdícsért, hogy milyen szépen ettem, úgyhogy még egy túrórudit is kaptam desszertnek... Viszont a céklától szép lila lett a kezem és az arcom, úgyhogy apa jól megmosdatott és még egy kicsit játszottunk a nagyszobában alvás előtt.

636.nap

Ma reggel igyekeztünk, mert mentünk a Márta nénihez az énekre. Épp felsöpört a Márta néni és én segítettem neki a szőnyeget kigurítani! Lassan megérkeztek a többiek is és elkezdtük az éneket és játékot. Hazafelé előbb elmentünk a Mama elé aki a Somát sétáltatta épp, és elkisért minket az ebédért, és elmentünk a játszótérre, ahol már ott voltak a Botiék és még egy kisfiú, aki nemcsak hogy kölcsönadta a motorját, de még a szép színes krétáit is és csomót rajzoltunk! Utána még csúszdáztunk és hintáztunk is (és a Boti a szemembe szórt egy marék homokot, aminek nem örültem annyira), de aztán menni kellett ebédelni, úgyhogy felmentünk a Mamához, és ma kivételesen a Boti jobban evett, mint én... és még alvás előtt irtóra rosszak voltunk a Botival: kirámoltuk a játékokat és visítoztunk és rohangáltunk :)) Aztán nem is aludtunk túl sokat, mert a Soma felébresztett minket, úgyhogy uzsonnáztunk és anyával öltöztünk és elmentünk a Leventéékhez, ahol nagyon sok szép fű volt a kertben (amit kicsit megtépkedtem) és amikor bementünk a házba, akkor felébredt a Levente is és végre játszhattunk. Neki is vannak klassz játékai, például zenélő zsiráf, egy nagy zongora, pici takarító eszközök, rajztábla és búgócsiga is, amit kölcsön is adtak és haza is vihettem. Egész sokáig ott voltunk és már sötét volt, amikor hazamentünk. Épp felértünk amikor apa is hazaért és vele játszottam kicsit, egész a vacsoráig, amiből megint nem ettem sokat, pedig apa frissen sütött pici zsemléket, amiből csak csipegettem, meg ettem egy fasirtot és egy fél banánt, aztán mentem fürdeni és még picit búgócsigáztunk és labdáztunk lefekvés előtt.