Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

639.nap

Délelőtt, akkor ébredeztem amikor apa épp indult, úgyhogy még kaptam egy könyvet tőle, hogy ne unatkozzak amíg anya bejön értem... Nos reggeli után az ellentétek könyvecskéjét néztük és cipőkkel játszottunk: felpróbáltam párat és volt amelyik kicsi volt, volt amelyik nagy és némelyik pont jó. Utána énekelt nekem anya és építettünk várat is, aztán lementünk a játszótérre, de eleinte egyedül voltam, aztán megjött a Dédi és végül a Boti és a Mama is. Játszottunk egy jót a Botival, aztán mentünk fel a Mamához ebédelni és ma én ettem többet a Botinál. Kaja után kicsit szétdobáltunk pár játékot és mentünk aludni, úgyhogy anya és a Mama szedte össze a játékokat... Ébredés után kalácsot kaptam uzsonnára és persze a Botival ott folytattuk, ahol délben abbahagytuk... Később apa is megérkezett, de szerencsére nem siettünk haza, hanem még játszhattunk és megmutattam apának milyen ügyesen megtanultam, hogy hogyan kell az autópályát összerakni! Amikor pedig levittük a Somát sétálni, mi mentünk is haza, hogy apával is játszhassak a nagyszobában, amíg anya haza nem ért. A híradó után nem sokkal mentem fürdeni és utána vacsorát adott apa és mivel ügyesen ettem, és láttam, ahogy anya kihegyezi a színes ceruzákat, ezért rajzolhattam is (pontosabban kisírtam magamnak...). Rajzolás után pedig még kértem anyát, hogy énekeljen nekem lefekvésig...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855154907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása