Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

642.nap

a Csilla adott ma vacsorátReggel nem sokat játszhattam a kaja után, mert öltöztünk és elmentünk egy nagy-nagy áruházba vásárolgatni. Szerencsére volt ott egy nagyon szép szökőkút amiben lámpák úsztak és én apával körülötte szaladgálhattam és nézhettem amíg anya bement egy ruhás boltba vásárolni. Ja és még mozgólépcsőztünk is, ami szintén nagyon klassz volt, mert pont szembe volt a szökőkúttal és pont rá lehetett látni amikor mentünk lefelé. Egy idő után azért anya után mentünk és választhattam az Anna babának ruhácskát és még bújkálhattam is a ruhák között. Innen átmentünk a teszkóba, ahol beültem a bevásárlókocsiba és onnan dirigáltam, és miközben mi apával levittük a kocsiba a cuccokat, anya még visszament ugyanabba a boltba és mi megint előbb szökőkutaztunk, aztán utánamentünk, vásárolgattunk, de még egy kőrt nem csináltunk már, hanem mentünk a Nagyihoz ebédelni.
Már nagyon várt minket a Nagyi és mi már nagyon éhesek is voltunk, úgyhogy bevágtam egy nagy adag levest, extra adag tésztával és még egy kicsit a második fogásból is ettem, szóval igencsak jóllaktam. Persze apa ebéd után már megint a Peti számítógépét piszkálta, úgyhogy én a Nagyival és anyával játszottam és csak néha mentem oda apáékhoz, hogy kapcsolagssam a dolgokat (pedig tudom, hogy nem szabad, de ha egyszer az olyan izgi!)...
Hazafelé elaludtam a kocsiban és otthon folytattam a pihenést, és jó sokat aludtam. Apa adott fincsi vaníliás pudingot uzsonnára és kicsit zenéltünk anyával, aztán átjöttek a Csilláék. A fürdésig velük is játszottam és pancsi után a Csilla adott finom vacsorát, és mivel ügyesen megettem, még gangát is kaptam, aztán még játszhattam kicsit, mielőtt mentem volna aludni, a Csilláék pedig haza, úgyhogy még integettem nekik és már mentem is az ágyikóba...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr525154910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása