Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

641.nap - 21 hónapos vagyok!

Reggel addig szólítgattam apát, amíg megunhatta, mert bejött és elvitt reggelizni, meg tiszta pelust adott rám, és én mentem anyát keltegetni. Lassacskán felöltöztünk és elmentünk vásárolgatni. Mozgólépcsőzhettem is és beülhettem a Ferrari autóba is! A vásárlást is jól bírtam, pláne, hogy elkunyiztam apától az ajándék ivójoghurtját és az egészet meg is ittam, neki meg már nem jutott ugyanolyan fincsi gyümölcsös... Pech... No mindegy, mire hazaértünk, már ebédidő volt, úgyhogy ettem egy kis pörköltet és még picit játszottam ,aztán mentem egy nagyot aludni. Amikor felébredtem, apa nem volt itthon, mert elment moziba, de pár perc múlva -miközben uzsonnáztam - már ő is megjött és aztán játszottunk kicsit és mentünk le sétálni a Mamával és a Somával. Amikor feljöttünk, a híradó után sok-sok éneket megnéztünk a tévében és zenéltünk is és képzeljétek, kaptam egy pici szintetizátort! A zenélés és táncolás után pedig mentem fürdeni és vacsorázni és megettem két virslit egyedül, úgy, hogy mártogathattam ketchup-be, aztán picit később már mennem is kellett aludni, mert már későre járt (mondjuk én még eljátszogattam volna akármeddig...)

Milán

Ui.: Este megmértek anyáék: 11.2 kiló vagyok kaja előtt, és 85 centi magas. A fejem 47, a lábam 14 centi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755154909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása