768.nap

Délelőtt egy nagyon klassz helyre mentünk, az a neve, hogy "KAC" pálya, aminek semmi értelme, viszont tulajdonképpen egy nagy rét irtó sok fűvel és sok gyerekkel meg felnőttel. Én leginkább a hat-héttel játszottam (néha egy-egy kislány is odajött játszani velem) és néztem ahogy az ovisok futottak ide-ida meg labdáztak. A Csilla és a Csaba is ott voltak és a Csilla csapata ezüst érmet nyertek olyan ügyesek voltak. Innen a Klári Mamához mentünk, ahol rajzolhattam sokat és irtó fincsi volt a leves ebédre, de a rakott krumpliból már csak pár falatot ettem, viszont a rizskoh-ból (sok csokival) azért lecsúszott még egy adag... És utána megnéztük az új halacskát az akváriumban, amit bohóchalnak hívnak és tényleg viccesen néz ki. Hazafelé elaludtam a kocsiban, de otthon már nem akartam aludni, úgyhogy némi szenvedés után csak kiszedtek az ágyból apáék. Délután még segítettem apának teregetni és én vihettem be a szobámba a megszáradt zoknikat! Viszont utána elszámítottam magam és addig rosszalkodtam (dobálóztam, meg hangoskodtam és összenyálaztam az ágyat), hogy többszöri figyelmeztetés és bünti után apa végül sajnos elrakta mind a három hat-hetet! Ajaj! Még fürdeni se vihettem! Vacsorára egy kis rakott krumplit ettem és kaptam egy kis csokit is apától, aztán még játszottam anyával lefekvésig.

767.nap

Délelőtt ma is voltunk usziban! Ma anya jött be velem és nagyon sokan voltunk. Tornázni is volt kedvem, mert szerettem volna a végén játszani, és így lehetett is, sőt még zuhanyozhattam is sokat amikor kijöttünk. Amikor hazaértünk, kicsit még játszottunk apával, aztán ettem egy kis káposztát sok tejföllel és mentem aludni. Ébredés és uzsonna után pedig mentünk hármasban vásárolni és én választhattam csokitojást estére! Juhhé! Miután kirámoltunk otthon (én is segítettem ám!), hangyák! sok-sok hangya!átmentünk a Mamához, akinek fáj a keze, ezért mi vittük le a Somát sétálni és képzeljétek, útközben találtunk egy hatalmas halom hangyát, akik egymás hegyén-hátán mászkáltak és egy nagy halomba összegyűltek. Este, fürdés után vacsoráztam (választhattam mit kérek és én apával csináltattam szendvicset sok kecsöppel) és lefekvés előtt anya sok-sok mondókát olvasott nekem, amiket nagyon szeretek és párat már én is tudok ám!

766.nap

Délelőtt elmentünk a Juli nénihez festeni, és ott jutott eszembe, hogy  a hat-hetet otthon felejtettem! Ajaj! Mondjuk, amikor maszatolhattam és festhettem, akkor megvigasztalódtam és festettem tigrist és leopárdot! Hazafelé bementünk az ovihoz amikor az ebédért menet és megnéztem, ahogy tornáznak a gyerekek a Csilla néninél. Elsétáltunk még a Mama elé és együtt visszasétáltunk a Mamához, ahol pont ott volta  Dédi is, aki addigra levitte  a Somát sétálni. Ebéd után aludtam egy keveset és uzsonna után szép ruhába öltöztünk és elmentünk a Dia évzárójára az oviba, ahol nagyon sokan voltak, de én nagyon jó kisfiú voltam és csendben néztem a műsort (nem úgy mint némelyik néni és bácsi...). Amikor vége lett, hazasétáltunk és kicsit tornáztunk anyával. Amikor végre megjött apa, hozott finomságokat a mekiből, amit azonnal meg is ettünk: én hoztam a kecsöpöt mártogatni a sültkrumplihoz és utána ettem apa fagyijából is, ami nagyon fincsi volt. Kicsit később mentem fürdeni, de jajj! amikor vizes lett a térdem, akkor nagyon csípte a sebemet! Pedig csak picit horzsoltam fel amikor mentünk az oviba, és mégis úgy csííííp... így még játszani se volt kedvem, hanem inkább kértem, hogy anya kenje be krémmel és lámpázza meg. Közben apa mesélt könyvecskéből, és ettem egy kis kenyeret vacsorára, de sajnos este, lefekvés előtt nem úsztam meg az orrszívó-porszívózást...

765.nap

Reggeli után elmentünk csavarogni anyával, és láttunk két pici cicát is a kertesházaknál és láttunk madárkákat a fákon, például szarkát és galambokat. A piacra is elmentünk de ott sokan voltak és visszafelé megnéztük a sok autót és villamost és amíg anya az ebédre várt, én bemehettem az oviba és motorozhattam és megnéztem, ahogy a gyerekek ettek banánt és bemehettem a mosdóba ahol pici minden és irtó érdekes volt kezet mosni. Aztán felmentünk a Mamához és játszottunk a puzzle-kkal és elmentünk a Mama elé a Somával és amikor hazaértünk, ettem ebédre egy kis levest és kevéske sóskát meg egy pogit és utána egy jóóóó nagyot aludtam. Ébredés után épp a Mama próbált uzsonnát adni (én meg inkább puzzle-t rakosgattam), amikor apa megjött értem, és előbb hazavittük a cuccokat, aztán lementünk a játszótérre homokozni. Ma is a megszokott társaság volt lenn, és én persze főleg  a hat-héttel játszottam (persze más gyerekek is folyton elveszik megnézni, de szerencsére visszaadják). Közben megettem az uzsonnámat is és bonuszként apa adott egy csokis kekszet... A híradóra hazamentünk és lezuhanyoztuk a poharakat és mi is megmostuk a kezünket apával. Közben anya is hazaért, és én apával játszottam (kicsit rosszalkodtam is) a fürdésig, aztán vacsira a sóskafőzelék helyett kértem apától szalámis kiflit sok kecsöppel.

764.nap

számok!Reggel apától elkértem a hat-hetet, hogy amíg anya felkel, legyen mivel játszani. Reggeli után elmentünk a Bori tornára, de nem volt ott senki, mert elmentek nyaralni, úgyhogy helyette elmentünk közértbe és gyógyszertárba és a játszótérre és egy darabig én voltam egyedül. Ma viszont volt zokni a lábamon, így legalább nem ment homok a lábamba - mert az ki nem állhatom. Egy kicsi baba nagyon nézte a hat-hetet, és mivel jó szívem van, odaadtam neki egyet játszani, és még meg is hintáztattam a hat-hetet és mondtam neki, hogy "hinta-palinta". Amikor pedig odajött a Dédi is, akkor elmentünk az ebédért együtt és amikor felértünk a Mamához és épp ebédeltem, akkor megjött a Mama és a Kriszti. Ebéd után nagyon nehezen aludtam el, mert jön a fogacskám és folyik az orrom. Ébredés után jó kisfiú voltam, csak uzsonnázni nem volt kedvem, de játszottam a Mamával amíg elindultunk anyáék elé a Somával együtt, aztán már velük sétáltunk visszafelé, amikor apa jött szembe és nagyon örültem neki. Végül apa vitt haza, mert anya beugrott a doktor nénihez, mi pedig otthon játszottunk csomót a hat-héttel (jól szétdobáltam mindet...), aztán megjött anya, és mentem fürdeni és hajat mosni és ma apa zuhannyal mosta meg a hajam, ami irtó klassz volt és csikis. Utána együtt vacsoráztunk apával mákos nudlit (nyamm-nyamm) és még játszottam a memóriakártyákkal is a lefekvésig.

763.nap

Reggeli után telefonált a Kriszti, hogy jön ide hozzánk. Annát is hozta, aki aludt kicsit a hálószobában, közben mi játszottunk. Később lementünk az ebédért és átmentünk a Mamához és ebéd előtt még elmentünk a Mama elé a megállóhoz, és mire visszaértünk már jött le  a Kriszti és elkísértük a Botiért az oviba. Mikor együtt visszamentünk a Mamához, gyorsan megebédeltünk (és kaptam egy túró rudit is!), és mentünk aludni. Ébredés után csak egykis epret ettem uzsonnázni és anya kérdezte, hogy lemenjünk-e a játszótérre és hozza-e apa a hat-hetet (hát persze!!!). Le is mentünk szépen a Botival és anyával a játszótérre és apa tényleg lehozta  a játékomat, amit persze más gyerekek is elkértek játszani, amit eleinte nehezen viseltem el, de láttam, hogy visszaadják, úgyhogy végül is nem baj... viszont most szandál volt rajtam mezítláb és belementek a kavicsok, úgyhogy apa levette inkább és mezítláb voltam  - ami eleinte szintén zavart, de amikor egy néni adott kekszet, rögtön el is feledkeztem róla és oda tudtam futni... :) Csak apa nem támogatta, hogy még több kekszet kérjek, pedig még azt is mondtam, hogy "köszönöm", de persze ezzel a keksszel is irtóra összecsokiztam magam :) Szóval jó sokat játszottunk, egész amíg a Zoli és a Gábor az Annával megjöttek a Botiért és mi is felmentünk apával (anya közben elment tanulni). Otthon megmostuk magunkat és a hat-hetet, és játszottunk a pár-keresős kártyákkal és a többi hat-héttel, amíg anya hazaért. Vele pedig játszottunk kirándulósat a fürdésig.

762.nap - 25 hónapos lettem

Ma délelőtt elmentünk a Márta nénihez énekelni és játszani. Vittük a hat-hetet is, de nagyon nem tetszett, ha valaki el akarta venni, végig szorongattam... Játék után beugrottunk közértbe és az ebédért és miután megsétáltattuk a Somát, jött a Dédi is és épp ebédeltünk, amikor megjött a Kriszti és Anna baba és a Kriszti elment a Mamáért. Közben én ettem és mentem aludni. Ébredés után csak egy kis sütit ettem és épp azt majszoltam, amikor megjött értem apa! Gyorsan hazavittük a cuccokat és a babakocsit és gyalog lementünk a játszótérre! Hozhattam a hat-hetet és pár homokozó játékot is és nagyon sokáig játszhattam és sok gyerek volt még rajtam kívül, és megengedtem (némi rábeszélésre), hogy egy kisfiú is játsszon a játékaimmal, de egy kislány el akarta vinni a "picit" és a "tizet" a poharak közül, de mondtam neki, hogy "kérem" és nagy nehezen odaadta. Aztán apával játszottam a többi játékon is: a vonaton, a mászókán, a csúszdán, pörgősön és a mérleghintán is. Otthon jól megmosta apa a hat-heteket és a kezemet is, és a szobában játszottunk amikor anya is hazaért, és a fürdésig még a többi poharammal játszhattam, aztán a kádban pedig amiket apa megmosott. Fürdés után jó sokat vacsoráztam (még szép, mert apa adott kecsöpöt is a fasírthoz!) és kaptam sütit is. Amiért szépen ettem, apa megtörölgette a hat-hetet és még játszottunk a memóriakártyákkal és a párosítós pázzléval, ami már nagyon jól megy (anya is csodálkozott milyen jól). Lefekvés előtt még anya elmesélte a kis piros autós könyvet, ami nagyon érdekes volt.

ui.: este fürdés után megmértek anyáék és a legfrissebb adataim: fej: 48 cm, súly: 11,4 kg, magasság: 89 cm, láb: 15cm.