Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

763.nap

Reggeli után telefonált a Kriszti, hogy jön ide hozzánk. Annát is hozta, aki aludt kicsit a hálószobában, közben mi játszottunk. Később lementünk az ebédért és átmentünk a Mamához és ebéd előtt még elmentünk a Mama elé a megállóhoz, és mire visszaértünk már jött le  a Kriszti és elkísértük a Botiért az oviba. Mikor együtt visszamentünk a Mamához, gyorsan megebédeltünk (és kaptam egy túró rudit is!), és mentünk aludni. Ébredés után csak egykis epret ettem uzsonnázni és anya kérdezte, hogy lemenjünk-e a játszótérre és hozza-e apa a hat-hetet (hát persze!!!). Le is mentünk szépen a Botival és anyával a játszótérre és apa tényleg lehozta  a játékomat, amit persze más gyerekek is elkértek játszani, amit eleinte nehezen viseltem el, de láttam, hogy visszaadják, úgyhogy végül is nem baj... viszont most szandál volt rajtam mezítláb és belementek a kavicsok, úgyhogy apa levette inkább és mezítláb voltam  - ami eleinte szintén zavart, de amikor egy néni adott kekszet, rögtön el is feledkeztem róla és oda tudtam futni... :) Csak apa nem támogatta, hogy még több kekszet kérjek, pedig még azt is mondtam, hogy "köszönöm", de persze ezzel a keksszel is irtóra összecsokiztam magam :) Szóval jó sokat játszottunk, egész amíg a Zoli és a Gábor az Annával megjöttek a Botiért és mi is felmentünk apával (anya közben elment tanulni). Otthon megmostuk magunkat és a hat-hetet, és játszottunk a pár-keresős kártyákkal és a többi hat-héttel, amíg anya hazaért. Vele pedig játszottunk kirándulósat a fürdésig.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr545155033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása