Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

762.nap - 25 hónapos lettem

Ma délelőtt elmentünk a Márta nénihez énekelni és játszani. Vittük a hat-hetet is, de nagyon nem tetszett, ha valaki el akarta venni, végig szorongattam... Játék után beugrottunk közértbe és az ebédért és miután megsétáltattuk a Somát, jött a Dédi is és épp ebédeltünk, amikor megjött a Kriszti és Anna baba és a Kriszti elment a Mamáért. Közben én ettem és mentem aludni. Ébredés után csak egy kis sütit ettem és épp azt majszoltam, amikor megjött értem apa! Gyorsan hazavittük a cuccokat és a babakocsit és gyalog lementünk a játszótérre! Hozhattam a hat-hetet és pár homokozó játékot is és nagyon sokáig játszhattam és sok gyerek volt még rajtam kívül, és megengedtem (némi rábeszélésre), hogy egy kisfiú is játsszon a játékaimmal, de egy kislány el akarta vinni a "picit" és a "tizet" a poharak közül, de mondtam neki, hogy "kérem" és nagy nehezen odaadta. Aztán apával játszottam a többi játékon is: a vonaton, a mászókán, a csúszdán, pörgősön és a mérleghintán is. Otthon jól megmosta apa a hat-heteket és a kezemet is, és a szobában játszottunk amikor anya is hazaért, és a fürdésig még a többi poharammal játszhattam, aztán a kádban pedig amiket apa megmosott. Fürdés után jó sokat vacsoráztam (még szép, mert apa adott kecsöpöt is a fasírthoz!) és kaptam sütit is. Amiért szépen ettem, apa megtörölgette a hat-hetet és még játszottunk a memóriakártyákkal és a párosítós pázzléval, ami már nagyon jól megy (anya is csodálkozott milyen jól). Lefekvés előtt még anya elmesélte a kis piros autós könyvet, ami nagyon érdekes volt.

Milán

ui.: este fürdés után megmértek anyáék és a legfrissebb adataim: fej: 48 cm, súly: 11,4 kg, magasság: 89 cm, láb: 15cm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr495155032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása