607.nap

ugye milyen szép nagy fa?!Reggel csak apa volt itthon, mert anya elment vásárolni még korán. Kaja után épp elkezdtünk volna rajzolni, amikor telefonált anya, hogy mehetünk érte, úgyhogy öltöztünk és kocsi pattantunk, és irány az europark, ahol felvettük anyát, és képzeljétek, nem haza mentünk, hanem a piachoz, ahol annyi-de-annyi fenyőfa volt, hogy csak na! És ez még mindíg semmiség, ugyanis anya kiválasztott egyet és apa megvette nekünk! Ja, és a néni nekem adott egy ágacskát, amit bele is tettem a nagy fenyőtalpba, mielőtt a bácsi egy baltával bele nem faragta a nagy fát. Mi beültünk anyával a kocsiba és apa hozta a naaaagy fát, amit "beültetett" mellém és mentünk haza. Otthon pedig beköltözött a fa a nagyszobába az akvárium elé, az asztalra, de még le is kellett vágni kicsit a tetejéből, mert így magasabb volt, mint a szoba :) Ebéd után én mentem aludni, és uzsonnázni nem volt sok kedvem ébredés után, aztán játszotunk estig, amikor persze lementünk sétálni a Mamáékkal, és még rajzolhattam a vacsora és fürdés előtt.

606.nap

a Lehel téri templomban Reggel jó sokáig lustiztunk anyával és reggeli után a "nyuszi ül a fűbent" játszottunk és ugráltunk is és anya mesélt az állatokról és tornáztunk is (bár túl sok kedvem nem volt). Ugar bugra után gyalog átmentünk a Mamához és építettem egy nagy autópályát és én is sorba raktam az autókat mint a Boti. Sétálni is voltunk és az ebéd után hazamentünk és én mentem aludni. Jó nagyot aludtam és amikor felébredtem, már apa is itthon volt. Uzsonnáztam kicsit és öltöztünk és elmentünk a Peti boltjába ahol anyáék vásárolgattak (én pedig rohangáltam és rendetlenkedtem persze...). Innen a Nagyihoz mentünk, ahol anyáék ettek káposztát (pontosabban apa az én káposztámat ette meg, mivel én nem kértem, inkább rajzoltam de persze azért egy sütit azért nem utasítottam vissza). Nem maradtunk itt se sokáig, mert elmentünk egy naaaagy templomba, ahol gyerekek énekeltek nagyon szépen és orgona is volt és más hangszerek is. Egy jó ideig még érdekes is volt, de aztán kezdtem nyűgös lenne, mert már késő is volt, meg nem is rohangálhattam, ami lássuk be: hosszú távon tarthatatlan állapot. Úgyhogy mentünk inkább haza, mert itt csöndben és nyugiban kellett lenni, ami egyre nehezebben ment... Otthon gyorsan megvacsoráztam és megfürödtem és nem kellett könyörögni, hogy menjek aludni, mert igencsak álmos voltam már...

605.nap

nézzük anyával a teletábbikatReggel megint épp indult apa, amikor keltem, még integettünk egymásnak, én pedig még kicsit lustiztam az ágyikómban... Reggeli után választhattam könyvecskét (a kiskacsásat választottam) és megnéztük anyával jó alaposan. Amikor átmentünk a Mamához, gyalog mehettem (végre!) és miután visszaértünk az ebéd-elhozásból és épp ettünk, amikor átjött a Kriszti, a Boti és az Andi. Kaja után nagyon jót játszottunk (persze a Boti nem engedett a z autópályához, hogy ne romboljam szét...) Sajnos nem játszottunk sokat, mert mindenki hazament (mi is) és én mentem is aludni. Ma nem aludtam sokat, és ébredés után finomat uzsonnáztunk (pizzát) és könyveket nézegettünk. Amikor hazaért apa, hozott nekem ajándékokat és megnéztünk egy teletubbie-t és könyveket néztünk egész a szokásos esti sétáig, utána pedig mentem fürdeni. Pancsizás után egy jót vacsoráztam és még picit játszhattam a lefekvés előtt...

604.nap

gombozokNahát, ma is itthon volt apa! Sőt, délelőtt többnyire vele voltam, mert anya ment kozmetikus nénihez, hogy még szebb legyen :) No, mi ketten apával egész jól elvoltunk, sokat játszottunk a gombokkal, megnéztünk egy kisvakondot és lementünk az ebédért is, és ebédeltünk is (ma fincsi leveske volt és még ettem egy kis káposztát is utána) és épp befejeztük, amikor anya hazaért. Akkor ő is ebédelni kezdett, én meg mentem aludni. Ébredés után játszottunk, uzsonnáztam mindenféle finomat és árnyképeset is játszottunk, de igazándiból nem értettem mi ebben a poén... Amíg anya tornázott, mi apával a szobámban játszottunk, hogy ne zavarjuk, aztán lementünk sétálni a Mamáékkal és amikor feljöttünk, anya ismét megpróbálta népszerűsíteni ezt az árnyékozást a kezével, de nem igazán érdekelt, úgyhogy mentem fürdeni és a fürdés után egy bácsi hozott nekünk vacsorát (hát nem kedves tőle? és apa csak pár papírdarabot adott cserébe - igaz szép rajzok voltak rajtuk), úgyhogy megvacsoráztunk gyorsan amíg még meleg. Nagyon fincsi volt a pizza, és apa is adott az övéből, ami tejfölös-hagymás szószos volt, aztán még ehettem a tejberizsből is ami jó kakaós volt (ahogy szeretem...). Persze ezek után az almából épp csak egy gerezdet ettem, pedig apa bíztatásképp szintén evett almát...

603.nap

a főnök...Reggel meglepetésemre, itthon volt apa is anya is. Anya átölteztetett, apa pedig adott reggelit és utána a szokásos gangát. Utána rögtön öltöztünk és mentünk vásárolni. Ma egész kevesen voltak, úgyhogy nem kellett beülnöm a bevásárlókocsiba, hanem mászkálhattam fel-s-alá kedvemre a sorok között! Megnéztünk pár nagyon íncsiklandó gangát, aztán én választhattam répát, paradicsomot és banánt! De klassz! Persze más zöldségeket is végígtapiztam, de ezt apa nem annyira engedte... Megnéztünk még pár szépen feldíszített fát, és leszedtem egy színes szalagot a díszítésről :) Választhattam magamnak reggeli tejpépeket is! Szerencsére gyorsan végeztünk, bár még beugrottunk egy almás gyógyszertárba, megnéztünk egy naaaagy fenyőfát és vettünk a Somának is ajándékot a kutyás-cicás boltban. Amíg apa hazavitte a cuccokat, mi finomat ettünk a Mamánál: leveskét és utána piskótát csokiöntettel. Nyamm de fincsi volt! Amikor hazaértünk, lefeküdtem aludni, és épp ekkor átjött a Kriszti is és beköszönt hozzám, de én már elég álmos voltam, inkább aludtam egy nagyot. Amikor felkeltem, apával meguzsonnáztam, anya pedig elment az oviba karácsonyozni. Utána apával játszottunk kicsit, aztán apa áttelefonált a Mamának, hogy mikor jönnek le és mondta, hogy a Boti is jön sétálni! De jó! Már rohantam is az ajtóhoz, hogy mehetünk is, de apa mondta, hogy még ne siessek annyira, mert előbb ad rám tiszta pelust (közben széttéptem kicsit egy könyvet - apa morcos volt...), felöltöztünk és odalenn tényleg ott volt a Boti is! Egész séta alatt nevetgéltünk, sikítgattunk és néztem, ahogy a Boti rosszalkodik :) Otthon apával híradót néztünk és én közben a délelőtt kiválasztott répát rágcsálhattam, aztán megjött anya, és mentem fürdeni, csak sajnos közben kezemben az elemlámpával elzakóztam és kicsit nagyon eltörtem a lámpát és apa megint szomorú lett. Fürdés után vacsorára szerencsére megint a piskóta volt a csokiöntettel, amit be is lapátoltam, és még egy szaloncukor-gangát is adott anya. Alvás előtt pedig még kicsit játszhattam...

602.nap

babozok (nem bÁbozok!)Délelőtt mi történt: épp tisztába tett anya, amikor csörgött a telefon, és az Eti volt, aki a Mamánál várt ránk, de nem tudott sokáig, úgyhogy mégse találkoztunk vele... Helyette egy jót gyurmáztunk és még mindenféle apró izéket (babot, szegfűszeget, borsot, meg leveleket) is nyomkodtunk bele a gyurmába. Klassz! Utána lementünk az ebédért és a Mamánál megebédeltünk (leves után a főzelék helyett inkább a sütire szavaztam...) és amikor hazaértünk, mentem is aludni és ébredés után ettünk uzsonnára kenyérkét és megint gyurmáztunk. De jó! Szeretek gyurmázni! Közben apa is hazajött és vele is játszottam kicsit, aztán lementünk a szokásos esti sétára. Vacsorára apa megint megpróbálta a főzeléket, de passzoltam, inkább csinált nekem vajkrémes kenyeret párizsival ('tsa'), aztán egy kis almát és persze kikönyörögtem egy gangát is. Fürdés után pedig még játszhattam a holnapra bekészített játékokkal.

601.nap

Reggel, ahogy apa elment, felkelt anya, de én még csak erősen ébredeztem inkább, de azért felkeltem és reggeliztem én is utána játszottunk a szines kockákkal, utána pedig siettünk az énekre és adtunk a Márta néninek is egy kis pénztárcát a képemmel, aminek nagyon örült. Eleinte kevesen voltunk, aztán páran jöttek még, és a végén mindenki kapott egy kis ajándékot. Mindenki azt hitte, hogy ganganga, de nem az volt, mert beleharaptam és nem volt egyáltalán jó íze... Hazafelé láttunk egy dolmányos varjút! És a Mama háza előtt pedig egy másik varjút, aki épp feltört egy diót. Jé, de ügyes... Ebédre ettem egy kis levest, és utána a Soma állandóan ellopkodta az almámat, és utána jöttek a Krisztiék és picit tudtunk játszani a Botival még az alvás előtt. Bujkáltunk és rohangáltunk egy csomót! Sajnos nem sokáig tudtunk randalírozni, mert mindenki ment haza, mi is, és othon aludtam egy kicsit. Amikor felébredtem, már itthon volt apa is és az uzsonna után elvittük anyát doktor bácsihoz, ahol megnéztem egy kukát és egy fát is a váróteremben. Hazafelé nagyon hisztiztem, mert én arra gondoltam, hogy sétálni is fogunk, de alig sétálhattam, mert a kocsival jöttünk-mentünk. Amikor hazaértünk, épp csak átöltöztünk és lementünk a Mamával és a Somával sétálni, aztán otthon megvacsoráztam és apával meg anyával játszottam a fürdésig. Pancsizás után anya levágta a körmömet (közben apa próbálta elterelni a figyelmemet, mert tudjátok, mennyire nem szeretem amikor a körmömet vágják...). Még picit játszottunk mielőtt aludni vitt volna anya.