Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

603.nap

a főnök...Reggel meglepetésemre, itthon volt apa is anya is. Anya átölteztetett, apa pedig adott reggelit és utána a szokásos gangát. Utána rögtön öltöztünk és mentünk vásárolni. Ma egész kevesen voltak, úgyhogy nem kellett beülnöm a bevásárlókocsiba, hanem mászkálhattam fel-s-alá kedvemre a sorok között! Megnéztünk pár nagyon íncsiklandó gangát, aztán én választhattam répát, paradicsomot és banánt! De klassz! Persze más zöldségeket is végígtapiztam, de ezt apa nem annyira engedte... Megnéztünk még pár szépen feldíszített fát, és leszedtem egy színes szalagot a díszítésről :) Választhattam magamnak reggeli tejpépeket is! Szerencsére gyorsan végeztünk, bár még beugrottunk egy almás gyógyszertárba, megnéztünk egy naaaagy fenyőfát és vettünk a Somának is ajándékot a kutyás-cicás boltban. Amíg apa hazavitte a cuccokat, mi finomat ettünk a Mamánál: leveskét és utána piskótát csokiöntettel. Nyamm de fincsi volt! Amikor hazaértünk, lefeküdtem aludni, és épp ekkor átjött a Kriszti is és beköszönt hozzám, de én már elég álmos voltam, inkább aludtam egy nagyot. Amikor felkeltem, apával meguzsonnáztam, anya pedig elment az oviba karácsonyozni. Utána apával játszottunk kicsit, aztán apa áttelefonált a Mamának, hogy mikor jönnek le és mondta, hogy a Boti is jön sétálni! De jó! Már rohantam is az ajtóhoz, hogy mehetünk is, de apa mondta, hogy még ne siessek annyira, mert előbb ad rám tiszta pelust (közben széttéptem kicsit egy könyvet - apa morcos volt...), felöltöztünk és odalenn tényleg ott volt a Boti is! Egész séta alatt nevetgéltünk, sikítgattunk és néztem, ahogy a Boti rosszalkodik :) Otthon apával híradót néztünk és én közben a délelőtt kiválasztott répát rágcsálhattam, aztán megjött anya, és mentem fürdeni, csak sajnos közben kezemben az elemlámpával elzakóztam és kicsit nagyon eltörtem a lámpát és apa megint szomorú lett. Fürdés után vacsorára szerencsére megint a piskóta volt a csokiöntettel, amit be is lapátoltam, és még egy szaloncukor-gangát is adott anya. Alvás előtt pedig még kicsit játszhattam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825154869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása