Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

606.nap

a Lehel téri templomban Reggel jó sokáig lustiztunk anyával és reggeli után a "nyuszi ül a fűbent" játszottunk és ugráltunk is és anya mesélt az állatokról és tornáztunk is (bár túl sok kedvem nem volt). Ugar bugra után gyalog átmentünk a Mamához és építettem egy nagy autópályát és én is sorba raktam az autókat mint a Boti. Sétálni is voltunk és az ebéd után hazamentünk és én mentem aludni. Jó nagyot aludtam és amikor felébredtem, már apa is itthon volt. Uzsonnáztam kicsit és öltöztünk és elmentünk a Peti boltjába ahol anyáék vásárolgattak (én pedig rohangáltam és rendetlenkedtem persze...). Innen a Nagyihoz mentünk, ahol anyáék ettek káposztát (pontosabban apa az én káposztámat ette meg, mivel én nem kértem, inkább rajzoltam de persze azért egy sütit azért nem utasítottam vissza). Nem maradtunk itt se sokáig, mert elmentünk egy naaaagy templomba, ahol gyerekek énekeltek nagyon szépen és orgona is volt és más hangszerek is. Egy jó ideig még érdekes is volt, de aztán kezdtem nyűgös lenne, mert már késő is volt, meg nem is rohangálhattam, ami lássuk be: hosszú távon tarthatatlan állapot. Úgyhogy mentünk inkább haza, mert itt csöndben és nyugiban kellett lenni, ami egyre nehezebben ment... Otthon gyorsan megvacsoráztam és megfürödtem és nem kellett könyörögni, hogy menjek aludni, mert igencsak álmos voltam már...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845154872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása