572.nap

na de hova bújtak a kiskacsák a könyvben???Reggel anya elment vásárolni, addig mi apával játszottunk, aztán indultunk is a Nagyihoz újpestre. Persze most is kirámoltattam az összes játékot és megsétáltattam a Nagyit a lakásban, és persze ma is irtó fincsi volt az ebéd , sőt, a levestésztából már előre kunyiztam pár szemet :) A leves után pedig sült husi volt majonézes krumplival. Csak addigra már jól laktam a levessel... Ebéd után épp rajzolgattam, amikor megérkezett a Julika néni is, de én már kezdtem elálmosodni, úgyhogy egy kicsit még játszottam, de aztán indultunk is haza. Persze a kocsiban azonnal elaludtam, és arra is csak halványan emlékszem, ahogy apa felvisz és lefektet az ágyikómba... Jó sokat aludtam, és utána már mentünk is le sétálni a Mamával. Pár ablak már ki van díszítve, azokat megnéztük, de sajnos szemerkélt az eső, úgyhogy nem sétáltunk sokáig... Alighogy hazaértünk, apa is befutott, és a fürdésig felváltva nyaggattam őt és anyát, aztán fürdés után bevágtam egy szelet kenyeret zöldséges felvágottal és utána apa adott egy "gangangát" (túrórudit), aztán még picit játszottam és mentem is aludni....

571.nap

Ma szombat van, tehát irány az uszi! Apáék ismét elmondták, hogy ha nem dolgozok és tornázok rendesen, akkor nem lesz labdázás meg játék a végén... Ígyhát kénytelen voltam rendesen tornázni, mert a játék részt igencsak szeretem! Mivel ügyes voltam jó sokat játszottunk, és mivel igencsak elfáradtam, a Mamánál - ahova felmentünk utána - nem is nagyon volt kedvem ebédelni, hanem inkább mentem aludni. Épp ekkor befutottak a Botiék, így a Botival együtt mentünk aludni. Ébredés után uzsonnáztunk, aztán a Mama a Boti és anya meg én lementünk az új játszótérre! Mindent kipróbáltunk: a labirintust, a pörgő hintát, a vonatot... De klassz játékok vannak ott! Innen visszamentünk a Mamához és a Botival őrölt nagy felfordulást csináltunk sec-perc alatt :) Egész addig kópéskodhattunk, amíg a Zoli és apa meg nem jöttek értünk, mert ekkor hazamentünk. Otthon anya próbált vacsorát adni, de nem voltam éhes, úgyhogy apa elvitt előbb fürdeni, aztán ő adott nekem finomabb vacsorát: epres tejberizst és egy szaloncukrot. A lefekvésig még rendetlenkedtem kicsit azért...

570.nap

rajz-szakkör A délelőtt hamar elment, és bár elég szomorkás és hideg idő volt, azért elsétáltunk a wekerlei gyerekházba vásárolgatni. Én is kaptam játékot (egy teletubbies játékot) és ruhákat. Hazafelé menet beugrottunk a közértbe és a Mama lejött a Somával és így négyesben elmentünk az ebédért. Még megnéztük az új játszóteret is, de nem találtunk sehol se csigákat, pedig anya nagyon kereste őket, de biztos fáztak és elbújtak... Amikor hazajöttünk, megebédeltünk és egy picit még játszottam az ágyamban mielőtt elaludtam volna, viszont utána jó nagyot aludtam. Ébredés után épp uzsonnáztam, amikor hazaért apa, és öltöztünk is, mert mentünk át a Krisztiékhez. De előbb még a Mama lehozta a Botit, aki épp nála volt, és így vele együtt mentünk át. Nagyon jót játszottunk a Botival: ugráltunk a trambulinon, néztük a halacskákat, rajzoltunk, rohangáltunk, szerte-szét rámoltuk a játékokat megy ilyesmi :) Sajnos minden jónak vége van egyszer, mi is elindultunk haza. Otthon választhattam, hogy fürdés, vagy vacsi legyen előbb, én a fürdést választottam, és utána nagyon finomat kaptam: előbb husis-gombás tésztát, utána egy kis almát és aztán bevágtam egy nagy szelet csokis tortát! Apa meg anya csak néztek nagy szemekkel, ahogy bevágtam! Apa kábé ugyanannyit evett mint én :) Tele a pocak, megyek is aludni!

569.nap

Ma éjjel kicsit belázasodtam a szuri miatt, de mondhatom, nem túl kellemes arra ébredni, hogy egy kúpot nyomnak az ember fenekébe! Szerencsére reggelre lement a lázam, és jó sokáig tudtam aludni... Ráadásul ma igazán pocsék idő volt odakinn, úgyhogy itthon játszottunk anyával mindenféle klassz játékkal és kicsit tornáztunk is (vagyis próbáltam utánozni anyát, meg cipeltem ide-oda a súlyzókat). Ma a Mama hozta fel az ebédet is és nem mi mentünk át, hanem ő ebédelt velünk, én pedig mentem sziesztázni, és alvás után jól meguzsonnáztam és megint átjött a Mama és amíg anya angolon volt, vele játszottam, és hajtogattunk papírból pici legyezőket és én mutattam meg neki, hogy melyik távirány kapcsolja a tévét :) Kicsit később apa is hazaért és leváltotta a Mamát, aki hazament a Somához, mi pedig picit még játszottun apával, amikor anya is hazaért, aztán én megvacsoráztam (apa csinált nekem olyan magyaros vajkrémes kenyeret, mint amit anya evett és utána még megehettem egy epres ízű túrórudit), aztán mentem fürdeni. Az esti mese alatt jól bekakiltam, úgyhogy anya még gyorsan tisztába tett, mielőtt mentem aludni...

568.nap

akadálypályaversenyző Hát amilyen jól indult a nap, hirtelen olyan kellemetlen lett: szóval reggel apa is itthon volt és őadott reggelit, aztán együtt felöltöztünk és elmentünk a babatornára, ahol ma elég kevesen voltunk, de azért nagyon klassz játékok voltak ma is, sokat tornáztunk és a végén még egy hóembert is csináltunk anyával közösen. Sajnos a folytatás, ahogy már említettem, nem volt ilyen klassz, ugyanis a doktor nénihez mentünk és már megint kaptam egy szurit a karomba. Ajjaj! Ajjaj! Nem elég, hogy lefognak hárman ilyenkor, de a kezembe még bele is szúr egy tűt a doktor néni. Nem csoda, hogy sírtam... Azután mi anyával felmentünk a Mamához, apa pedig sietett dolgozni. Mi megebédeltünk, amíg a Mama jó sokat tele hóember készülfonált a Krisztivel, én pedig mentem aludni. Ébredés után a Mamával játszottam, amíg anya elment a Diáért. Uzsonnára nem volt kedvem főtt ételt enni, inkább egy kis sajtot és májkrémes kenyeret ettem. Amikor anya és a Dia megjött, akkor velük játszottam tovább, de a Mama és a Dia kicsit később elmentek a Krisztiékkel, mi pedig ott maradtunk anyával, de nemsokára apa átjött értünk és együtt hazasétáltunk (én is sétáltam ám!) és otthon előbb játszottunk apával, aztán jó sokat vacsoráztam (desszertnek kaptam egy túrórudis bonbont és még egy egész túrórudit is!). Fürdés után megnéztük, amit reggel apa videózott, ami nagyon furi, mert én is benne vagyok a tévében. Jééé...

567.nap

segítek anyának porszívózni... Reggeli után képes újságokat nézegettünk anyával, és képzeljétek, az egyikban találtunk egy képet egy csomó kukával! Később, amíg anya bringázott, én mászkáltam fel-s-alá és a buborékokat próbáltam elkapni, amiket anya fújt közben, és segítettem a virágokat lezuhanyozni (nem is tudtam, hogy a virágok is fürdenek... jé...). Aztán amikor lementünk az ebédért, megnéztük a készülő új játszóteret is, mert mindig találunk egy újdonságot, mert a munkás bácsik teherautókkal idehoznak egy csomó tök szép játékot. A Mamánál ebédeltünk utána, de ma nem voltam éhes, illetve az a pontosabb, ha azt mondom, hogy mivel jön a fogam, nem mindig tudok enni sajnos. Kevéske ebéd után kevéske alvás következett, mert ez a buta Soma felébresztett, amikor átjött a Kriszti. Na ha már felkeltem, akkor segítettem ruhákat válogatni, és néha kidobhattam a kukába a papírokat, ami nagyon klassz dolog szerintem. A ruhaválogatás után viszont a Kriszti is és anya is elment, úgyhogy a Mamát boldogítottam estig, aki adott nekem finom uzsonnát, játszottunk sokat, és este lementünk a Somával anya elé, és akkor anya hazavitt. Sajnos apa még nem volt otthon, mert ma is messzire ment autóval, de szerencsére a híradó után nem sokkal megjött, és én még fürdés előtt kicsit segítettem anyának porszívózni, aztán fürdés után vacsoráztam, és apának is megmutattam a reggel felfedezett kukás képet, aztán mentem aludni, mert már nagyon álmos voltam...

566.nap

gyurmázunk ! jujj de klassz! Reggeli után még gyorsan megnéztünk egy könyvecskét, aztán öltöztünk (jó sok ruhát kell manapság felvenni) és mentünk a ringatóba játszani és zenélni. Ma eleinte kevesen voltunk, de azért nagyon jót játszottunk! A Noémiék is ott voltak és játszottunk kendőkkel (én is utánoztam a Márta nénit!) aztán elindultunk haza illetve előbb ebédért és a Mamához. Ma nagyon fincsi volt az ebéd: raguleves és szilvásgombóc. Kaja után anya elment a Botiért, de aztán én nem vártam meg őket, hanem elmentem aludni. Jól is tettem, mert végül anya egyedül jött haza, mert a Boti mégse jött át sajnos. Amikor felébredtem, anya már elment a apa is beszállt a gyurmázásba :)Diáért, úgyhogy a Mamával uzsonnáztam és játszottam amíg apa át nem jött értem, mert ekkor hazamentünk. Otthon picit játszottunk apával, és amikor anya is hazaért, megvacsoráztam, és hatalmas nagy gyurmázás kezdődött! Huhú de klassz! Nagyon sokáig gyurmázhattam, amikor anya elment fürdeni, apa váltotta fel az asztalnál. Én bezzeg bírtam volna még sokáig! De aztán én is mentem fürdeni, és még egy kis nasit ehettem lefekvés és mesélés előtt, aztán mentem alukálni...