Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

570.nap

rajz-szakkör A délelőtt hamar elment, és bár elég szomorkás és hideg idő volt, azért elsétáltunk a wekerlei gyerekházba vásárolgatni. Én is kaptam játékot (egy teletubbies játékot) és ruhákat. Hazafelé menet beugrottunk a közértbe és a Mama lejött a Somával és így négyesben elmentünk az ebédért. Még megnéztük az új játszóteret is, de nem találtunk sehol se csigákat, pedig anya nagyon kereste őket, de biztos fáztak és elbújtak... Amikor hazajöttünk, megebédeltünk és egy picit még játszottam az ágyamban mielőtt elaludtam volna, viszont utána jó nagyot aludtam. Ébredés után épp uzsonnáztam, amikor hazaért apa, és öltöztünk is, mert mentünk át a Krisztiékhez. De előbb még a Mama lehozta a Botit, aki épp nála volt, és így vele együtt mentünk át. Nagyon jót játszottunk a Botival: ugráltunk a trambulinon, néztük a halacskákat, rajzoltunk, rohangáltunk, szerte-szét rámoltuk a játékokat megy ilyesmi :) Sajnos minden jónak vége van egyszer, mi is elindultunk haza. Otthon választhattam, hogy fürdés, vagy vacsi legyen előbb, én a fürdést választottam, és utána nagyon finomat kaptam: előbb husis-gombás tésztát, utána egy kis almát és aztán bevágtam egy nagy szelet csokis tortát! Apa meg anya csak néztek nagy szemekkel, ahogy bevágtam! Apa kábé ugyanannyit evett mint én :) Tele a pocak, megyek is aludni!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr775154835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása