Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

566.nap

gyurmázunk ! jujj de klassz! Reggeli után még gyorsan megnéztünk egy könyvecskét, aztán öltöztünk (jó sok ruhát kell manapság felvenni) és mentünk a ringatóba játszani és zenélni. Ma eleinte kevesen voltunk, de azért nagyon jót játszottunk! A Noémiék is ott voltak és játszottunk kendőkkel (én is utánoztam a Márta nénit!) aztán elindultunk haza illetve előbb ebédért és a Mamához. Ma nagyon fincsi volt az ebéd: raguleves és szilvásgombóc. Kaja után anya elment a Botiért, de aztán én nem vártam meg őket, hanem elmentem aludni. Jól is tettem, mert végül anya egyedül jött haza, mert a Boti mégse jött át sajnos. Amikor felébredtem, anya már elment a apa is beszállt a gyurmázásba :)Diáért, úgyhogy a Mamával uzsonnáztam és játszottam amíg apa át nem jött értem, mert ekkor hazamentünk. Otthon picit játszottunk apával, és amikor anya is hazaért, megvacsoráztam, és hatalmas nagy gyurmázás kezdődött! Huhú de klassz! Nagyon sokáig gyurmázhattam, amikor anya elment fürdeni, apa váltotta fel az asztalnál. Én bezzeg bírtam volna még sokáig! De aztán én is mentem fürdeni, és még egy kis nasit ehettem lefekvés és mesélés előtt, aztán mentem alukálni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295154831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása