567.nap

segítek anyának porszívózni... Reggeli után képes újságokat nézegettünk anyával, és képzeljétek, az egyikban találtunk egy képet egy csomó kukával! Később, amíg anya bringázott, én mászkáltam fel-s-alá és a buborékokat próbáltam elkapni, amiket anya fújt közben, és segítettem a virágokat lezuhanyozni (nem is tudtam, hogy a virágok is fürdenek... jé...). Aztán amikor lementünk az ebédért, megnéztük a készülő új játszóteret is, mert mindig találunk egy újdonságot, mert a munkás bácsik teherautókkal idehoznak egy csomó tök szép játékot. A Mamánál ebédeltünk utána, de ma nem voltam éhes, illetve az a pontosabb, ha azt mondom, hogy mivel jön a fogam, nem mindig tudok enni sajnos. Kevéske ebéd után kevéske alvás következett, mert ez a buta Soma felébresztett, amikor átjött a Kriszti. Na ha már felkeltem, akkor segítettem ruhákat válogatni, és néha kidobhattam a kukába a papírokat, ami nagyon klassz dolog szerintem. A ruhaválogatás után viszont a Kriszti is és anya is elment, úgyhogy a Mamát boldogítottam estig, aki adott nekem finom uzsonnát, játszottunk sokat, és este lementünk a Somával anya elé, és akkor anya hazavitt. Sajnos apa még nem volt otthon, mert ma is messzire ment autóval, de szerencsére a híradó után nem sokkal megjött, és én még fürdés előtt kicsit segítettem anyának porszívózni, aztán fürdés után vacsoráztam, és apának is megmutattam a reggel felfedezett kukás képet, aztán mentem aludni, mert már nagyon álmos voltam...