558.nap

apával építőkockázunk Reggel apával korán keltünk (korán keltettem...) és reggeli után még játszottunk kicsit, mielőtt indultunk volna a Nagyihoz. Ma csak mi - fiúk mentünk, anya itthon maradt takarítani (állítólag folyton láb alatt lennék... pedig én mindig szívesen segítek, ahol csak tudok!) Útközben természetesen minden kukáról amit megláttam, értesítettem apát, nehogy lemaradjon valami érdekesről! A Nagyinál persze minden létező játékot előszedtem és néztem azt is ahogy az ebéd készül, aztán nagyon jól ebédeltem és sajnos a Petit fel is keltettem, aki morcos is volt, mert későn jött haza és még aludt volna állítólag... No mindegy, a konyhában észrevettem szőlőt, kértem is apától, aztán még egy kis süti is "lecsúszott" a torkomon mielőtt haza indultunk volna. Persze útközben elaludtam és otthon az ágyikómban ébredtem, épp amikor anya indult a Mamával a Krisztihez látogatóba. Így megint apával maradtam, aki adott uzsonnát (szőlőt, körtét és sütit), aztán játszott velem mindenfélét estig, amíg anya haza nem ért. Ekkor anyával megvacsoráztunk és én mentem fürdeni, picit még játszhattam, aztán már álmos voltam és mentem inkább aludni.

557.nap

pancsolásban jó vagyok :) Az az érzésem, rájöttek a trükkömre anyáék az usziban: azt csináltam (ma is), hogy nem tornáztam, hanem inkább "elsírtam" az időt a játékig, ahol hirtelen minden bajom elmúlt és a labdákkal és a többi játékkal nagyon jól elvoltunk... Azt az ultimátumot kaptam, hogy jövő héten ha nem tornázok, nem is játszhatok...ajaj! No, mindegy, a pancsolás után felmentünk a Mamához, ahol ott volt épp a Dédi és az Ani, de ők hamar elmentek, mi pedig megebédeltünk: én a kis asztalnál a kis széken ülve ehettem, de nem voltam valami nagyon éhes (azért egy kis husit meg rizibizit és ubit ettem), és ebéd után el is indultunk haza. A Mama és a Soma is elkisért minket és gyalog mehettem. Útközben összefutottunk a ház cicájával, aki még el is feküdt nekem és nagyon aranyos volt, és a liftnél a Süti kutyussal is, aki meg képen és kézen nyalt többször is, aztán otthon mentem aludni... Jó sokat aludtam és az uzsonna után anyával játszottunk, amíg apa haza nem ért. Akkor neki is megmutattam, miket játszottunk: a várat, amit építettünk (ezt le is romboltam nagyhirtelen) és azt a játékot, hogy anya egymásra rakja a kockákat és ahogy magasabb a torony ő is egyre magasabb hangon dúdol, és amikor az utolsó kocka is felkerül, én jól ledöntöm a tornyot és kezdhetjük előről... Aztán apa adott vacsorát (ugyanazt mint délben) és én eléggé nagy koszt csináltam a konyhában a rizs-szemekkel, aminek apa nem igazán örült... Fürdés után még picit játszottunk, aztán mentem aludni.

556.nap

magyarázom anyának a könyvecskét... Reggel apa foglalkozott velem, amíg anya tett-vett, én pedig kicsit rosszalkodtam (leszedtem a hűtőről és belemártottam a plüss polipot a ruhák áztató vizébe és mindent, még magamat is összefröcsköltem vele...) aztán ebéd előtt lementünk sétálni a Mamával és a Somával, én meg elaludtam a friss levegőn. Amíg aludtam, anya element vásárolgatni a Csillával. Ezt onnan tudom, hogy apa mondta, amikor felébredtem és ebédeltem. Ja, ma finom és vicces volt az ebéd: finom, mert a Nagyi csinálta a főzeléket tegnap és vicces, ahogy apa megfőzte a virslit és a forró héjjával ügyetlenkedett meg sziszegett, amikor megégette magát :) Szóval kaja és egy pici játék után telefonált anya, hogy mehetünk értük, úgyhogy öltöztünk és mentünk is. A Csillát előbb hazavittük az áruházból és csak utána jöttünk haza, én segítettem kirámolni, aztán anya próbált rávenni egy kis tornára (de nem sikerült) és az esti sétáig még jó sokat játszottunk. Ma este nem jött velünk a Mama, hanem apával sétáltattuk meg a Somát, mert a Mama látogatóban volt a Krisztinél a kórházban. Kicsit hűvösek ám már az esték! Ma is fújt a szél, és hüvi volt, még szerencse, hogy van klassz kezeslábasom és kesztyűm! Láttunk repülőket is, de ma többnyire apa volt a gyorsabb, bezzeg máskor meg én szólok a Mamának! Este megint apa főzött virslit (megint forrót főzött, pedig tudhatná, hogy akkor sziszeghet...) és utána együtt ettünk aranygaluskát (ami irtó finom volt!). Fürdés után pedig megmértek anyáék, de nem híztam, maradtam 11,2 kiló, úgyhogy megyek is aludni!

555.nap - öt öt öt!

cica! Reggeli után öltöztünk is rögtön és elmentünk sétálni, de érdekes módon jött a Mama és a Boti is és előbb autóval mentünk egy nagy kerthez, ahol találkoztunk a Dédivel és az Anival is és a felnőttek virágokat és mécseseket raktak pár nagy kőre. Mi felváltva ültünk a babakocsiban és sétáltunk a Botival és láttunk egy csomó repülőt is. Innen a Mamához mentünk és egy kis játék után ebédeltünk és hazasétáltunk. Otthon pedig mentem aludni. Amikor felébredtem apa épp indult, így amíg meg nem jött, anyával játszottunk és nagyon klassz játékokat talált ki anya megint. Amikor pedig megjött apa, épp indultunk le sétálni a Mamával és a Somával és amikor ismét hazaértünk, apa adott egy nagy tál levest és aranygaluskát, amit a Nagyitól hozott frissen. Hmmm. Fincsi! Vacsora után pedig mentem fürdeni és aludni.

554.nap

ez a sok házimunka...! Reggeli után anya meg én kendőkkel játszottunk, meg ajtókat és fiókokat nyitogattunk-csukogattunk és később amíg anya biciklizett, addig buborékot fújt nekem. Korán átmentünk a Mamához és levitük a Somát játszani és egy nagyot sétáltunk és közben sok ismerőssel találkoztunk. Amikor hazaértünk, megebédeltem és megérkezett az Andi és a Boti. Ők is megebédeltek és mi fiúk mentünk aludni (előbb megpróbáltunk egy szobában, de nem hagytam a Botit aludni, úgyhogy ő átment a Mama szobájába aludni). Amikor felébredtünk, és uzsonnáztunk (nutellás-cukroskiflit !) amikor anya befutott a Diával. Na innen beindult a hancúrozás! A Dédi és a Mama próbáltak kicsit rendet teremteni, de nem túl sok sikerrel... Amikor anya visszaért, hazakisértük a Dédit és láttunk útközben sok repülőt is! Otthon apával játszottam estig (közben meg is vacsoráztunk anyával együtt, csak őt nem apa etette). Fürdés és hajmosás után még játszhattam kicsit, de aztán már álmos is lettem, meg kezdtem szétdobálni a játékokat, úgyhogy inkább mentem aludni...

553.nap

kavicsozunk! de klassz! Reggeli után nagyon klassz játékot talált ki anya: két lavórt hozott be a konyhába, az egyikben kavicsok voltak, a másikban víz és dobálhattam a kavicsokat a vízbe és utána kiszedegettem és kezdtem előröl az egészet (na igen, amikor anya nem figyelt és a víz felét kiöntöttem a földre és úszott az egész konyha...). A játék után lementünk ebédért a Mamával és a Somával és persze megnéztük az építkezést és az ovinál a gyerekeket ahogy labdáztak. Ebéd után átjött a Mamához a Dédi is de nem sokat játszottunk, mert már nagyon álmos voltam... Ébredés után lekváros kenyeret adott a Mama (a ruhám bánta...) és kicsit később anya is megérkezett, de alig ismertem meg, mert egész más lett haja! Hú de meglepődtem! A szokásos esti séta előtt még egy új játékot játszottam: nagy gyöngyöket lehet piros rudakra felfűzni... aztán séta után otthon apával is játszottunk a vacsi után olyat mint reggel és most is nagyon sajnáltam amikor elpakoltak anyáék (de most nem öntöttem ki ugyan a vizet, de azért kicsit így is vizes lett minden...) és mentem rögtön fürdeni, mert vizes lettem én is (nahát), aztán picit még zenét hallgattunk és játszottunk a nagyszobában és mentem is aludni.

552.nap

alkotás közben... Reggel megint együtt keltünk apával, és ő ma is hozott nekem egy könyvet és friss vizet, így legalább elszórakoztattam magam, amíg anya is elkészült és kivett reggelizni. Utána pedig mentünk a ringatóra játszani. Ma egész sokan voltunk (de sajnos a Noémiék nem) és jót játszottunk, én is sokat játszottam és utánoztam a többieket. Hazafelé beugrottunk még a közértbe és felugrottunk a Mamáért és a Somáért és velük mentünk az ebédért. Megnéztük az építkezést is és a buta Soma minden kiskutyához oda akart menni. Amikor felmentünk a Mamához, jóízűen megebédeltem, pláne, hogy egyedül ehettem kanállal! Kaja után jött a Dédi és én rajzolhattam is, aztán elmentem aludni és utána uzsonnáztam és anya elment a Diáért, én pedig a Mamával játszottam amíg anya értem nem jött. Lementünk sétálni is de a Mama nem igazán bírt kettőnkkel (a Somával és velem), de végül előkerültek anyáék is és a séta végén hazamentünk. Otthon apával is rajzoltunk, és jót vacsiztam aztán mentem fürdeni, elmeséltük apának a napomat és mentem is aludni miután anya énekelt szokás szerint pár altatódalt...