Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

556.nap

magyarázom anyának a könyvecskét... Reggel apa foglalkozott velem, amíg anya tett-vett, én pedig kicsit rosszalkodtam (leszedtem a hűtőről és belemártottam a plüss polipot a ruhák áztató vizébe és mindent, még magamat is összefröcsköltem vele...) aztán ebéd előtt lementünk sétálni a Mamával és a Somával, én meg elaludtam a friss levegőn. Amíg aludtam, anya element vásárolgatni a Csillával. Ezt onnan tudom, hogy apa mondta, amikor felébredtem és ebédeltem. Ja, ma finom és vicces volt az ebéd: finom, mert a Nagyi csinálta a főzeléket tegnap és vicces, ahogy apa megfőzte a virslit és a forró héjjával ügyetlenkedett meg sziszegett, amikor megégette magát :) Szóval kaja és egy pici játék után telefonált anya, hogy mehetünk értük, úgyhogy öltöztünk és mentünk is. A Csillát előbb hazavittük az áruházból és csak utána jöttünk haza, én segítettem kirámolni, aztán anya próbált rávenni egy kis tornára (de nem sikerült) és az esti sétáig még jó sokat játszottunk. Ma este nem jött velünk a Mama, hanem apával sétáltattuk meg a Somát, mert a Mama látogatóban volt a Krisztinél a kórházban. Kicsit hűvösek ám már az esték! Ma is fújt a szél, és hüvi volt, még szerencse, hogy van klassz kezeslábasom és kesztyűm! Láttunk repülőket is, de ma többnyire apa volt a gyorsabb, bezzeg máskor meg én szólok a Mamának! Este megint apa főzött virslit (megint forrót főzött, pedig tudhatná, hogy akkor sziszeghet...) és utána együtt ettünk aranygaluskát (ami irtó finom volt!). Fürdés után pedig megmértek anyáék, de nem híztam, maradtam 11,2 kiló, úgyhogy megyek is aludni!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr445154821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása