Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

558.nap

apával építőkockázunk Reggel apával korán keltünk (korán keltettem...) és reggeli után még játszottunk kicsit, mielőtt indultunk volna a Nagyihoz. Ma csak mi - fiúk mentünk, anya itthon maradt takarítani (állítólag folyton láb alatt lennék... pedig én mindig szívesen segítek, ahol csak tudok!) Útközben természetesen minden kukáról amit megláttam, értesítettem apát, nehogy lemaradjon valami érdekesről! A Nagyinál persze minden létező játékot előszedtem és néztem azt is ahogy az ebéd készül, aztán nagyon jól ebédeltem és sajnos a Petit fel is keltettem, aki morcos is volt, mert későn jött haza és még aludt volna állítólag... No mindegy, a konyhában észrevettem szőlőt, kértem is apától, aztán még egy kis süti is "lecsúszott" a torkomon mielőtt haza indultunk volna. Persze útközben elaludtam és otthon az ágyikómban ébredtem, épp amikor anya indult a Mamával a Krisztihez látogatóba. Így megint apával maradtam, aki adott uzsonnát (szőlőt, körtét és sütit), aztán játszott velem mindenfélét estig, amíg anya haza nem ért. Ekkor anyával megvacsoráztunk és én mentem fürdeni, picit még játszhattam, aztán már álmos voltam és mentem inkább aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr55154823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása