Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2720.nap

2013-10-05 14-12-33 DSC_0028.jpgReggel segítettem apának muffin tésztát csinálni, aztán elmentem anyával matrica csere-berére a spárhoz és sikerült is megszerezni az összes hiányzó matricát az albumba. Klassz!
Amikor hazajöttünk, már meg is sült a fincsi muffin, de nem ettünk belőle, hanem autóba ültünk és elmentünk apa kollégájának a Hápy bácsinak a telkére Délegyházára a tópartra. Egész jó kis hely ez, lehet sétálni a tavak melletti "titkos" utacskákon és kavicsokat dobálni is lehet a tóba és van egy egész jó kis játszótér is, ahová a Barbival, apa egy másik kollégájának a kislányával el is mentünk kipróbálni... Mire visszaértünk már el is készült az ebéd: bográcsban főtt pulykahusi gombás-tejszínes szósszal és tásztával. Egész finom lett, és utána ehettem a muffinunkból is, ami szintén fincsi volt :)  Na és persze a tüzet is folyton piszkáltam - bárhogy is próbáltak anyáék erről lebeszélni... Aztán amikor lekerült a bogrács a helyéről, akkor a parázs felett süthettünk pillecukrot, ami irtó fincsi! Ebéd utáni levezető séta is volt: elsétáltunk a városba, egy cukrászdába, ahol a felnőttek kávéztak, de persze voltak ínycsiklandó sütik is és ami a legjobb, az új favoritom: kókuszgolyó is volt és persze én azt kértem ;) Mikorra visszaértünk, már majdnem hat óra volt, úgyhogy lassan hazaindult mindenki - így mi is, főleg mivel estére átjöttek a Csilláék x-faktort nézni, és így fent maradhattam tízig, a műsor végéig...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215553060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása