Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2690.nap

2013-09-05 16-42-51 DSC_0031.jpgMa nem raktuk be a szekrénybe a vizemet és az uzsonnámat, így nem is felejtettem el inni és enni :) No és mi történt az iskolában? Elmondom:
Először is képzeljétek ma is két jutalom-színezőt kaptam és ma is jó magaviseletért és ügyes számolásért. Ha összegyűjtök és kiszínezek öt egyformát, akkor be lehet cserélni egy jutalom matricára! Erre ráhajtok! Aztán ma is foci volt a tornaórán és kimentünk a műfüves pályára, és a mi csapatunk nyert! 
Az ebéd viszont ma nem ízlett, mert káposztás tészta volt a második és azt nem szeretem, bár apa szerint legközelebb cukrozzam meg és úgy kóstoljam meg...
Délután egy kicsit tanultunk, és miután megbeszéltük, hogy hogy kell viselkedni az úton és a játszótéren, utána Gyula bácsival az osztály elsétált a közeli játszótérre. Amikor visszajöttünk, megcsináltuk a házi feladatot és még lementünk az udvarra négyig. Ide jött értem anya és a Botival együtt elsétáltunk a mi játszóterünkre, ahová odajött addigra a Kati mama Annával. Épp elkezdtünk bogarakat gyűjteni a Botival amikor apa is odajött, és maradtunk amíg meg nem érkezett az Anita. Akkor vele feljöttünk és kaptam tőle egy verdás csomagot számológéppel, jegyzetfüzetekkel, ceruzákkal. Klassz! Anita beszélgetett anyáékkal, aztán hazament, én pedig megvacsoráztam és amikor anya elment a Nati néniékhez, mi apával megnéztük szokás szerint a tegnapi Hal-a-tortán epizódot és utána mentem fürdeni rögtön, hogy lefekvésig még én is tudjak rendezni egy főzőversenyt az autóimmal...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr575497162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása