2609.nap

2013-06-16 10-47-26 DSC_0035.jpgMa sem itthon ülős napom volt, sőt...
Már reggel útnak indultunk, ugyanis kilenckor felvettük a Csilláékat és titokban elindultunk Etyekre. Azért titokban, ugyanis ez meglepi volt a Csabának a szülinapjára! Útközben még az Esztiék is csatlakoztak hozzánk és végül még mi is meglepődtünk, ugyanis ingyen bemehettünk! Véletlenül pont ma nyílt nap volt. Ezt a mázlit! Na jó, az elején amíg a túravezető bácsi valami Korda nevű másik bácsiról mesélt, na az elég uncsi volt, de utána már jópofa játékok következtek :)  Voltak itt mindenféle filmtrükkök, amiket ki is lehetett próbálni: 2013-06-16 10-58-19 DSC_0046.jpglejtős utca, becsapós szoba, zöld hátteres motorozás, és kint pedig igazi díszlet városrészletek között lehetett mászkálni (a falak kőnek látszódtak még közelről is, de mégis puha valamiből voltak! ), szóval egész jó lett ez a kis kirándulás.
Jól meg is éheztünk, és ekkor jött a kettes számú meglepetés: a Gulliverben egy ebéd. Mivel halrudacskák nem voltak (sic!) ezért egy kis pizzát kértem. Desszertnek pedig jött a hármas számú meglepetés a Csabának: egy torta, amit apa tegnap "csempészett" az étterembe a Hópehelyből. Több meglepetés már nem volt, de nem voltunk sokat itthon ezután sem, mert anyával és a Kati mamával elmentünk a Kispesti Városünnepre. Na ez is jó volt, ugyanis voltak zenés fellépők is, de játékok is. 2013-06-16 11-59-14 DSC_0108.jpgÉn például trambulinozhattam, ráadásul ez a nagy trambulin volt, aminél még két gumikötéllel fel is emelnek és irtó nagyot lehet ugrálni. Utána zsákbamacska-tomboláztunk és nyertem egy karkötőt, egy aszfaltkrétát, egy üdítőt és két habcukrot! Nem semmi! No aztán még a QuantumXXL-t még megvártuk és hazasétáltunk, mert a híradó után nem sokkal kezdődött az Ének Iskolája döntője, aminek a szünetében vacsoráztunk és a másikban fürdeni voltam, hogy le ne maradjak semmiről :) Persze ahogy vége lett, már mennem is kellett aludni, mert holnap megyünk Egerbe!  Juhhé!