Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2583.nap

2013-05-21 16-56-49 DSC_0011.jpgMivel még kicsit gyulladásos a szemem, ezért nem kellett oviba mennem, hanem a Kati mamához vitt anya reggel.
Egy ideig a mamával játszottam, aztán pont indultunk volna kutyát sétáltatni, amikor megérkezett a Kriszti Annával és miután megvártuk őket, végül Annával együtt sétáltunk. Amikor visszaértünk, számítógépeztem kicsit, és ebéd előtt és után pedig Annával játszottam. Az ebéd palócleves volt (nem annyira ízlett) és irtó fincsi banános és almás palacsinta (na ez már sokkal jobban ízlett!). Délután pedig lementünk a nagy játszótérre és kicsit később a Noémit is odahozták, úgyhogy még pár ismerős gyerekkel együtt ismét építettünk a bodobácsoknak és más kis bogaraknak egy lakóparkot. Közben apa is odaért, anya pedig csak beköszönt, mert ment a szülőire az Eötvösbe. Mi hatig maradtunk, aztán felmentünk még a mamához egy kis palacsintáért és még apa is javított valamit a számítógépen, aztán hazajöttünk. Nemsokára anya is hazaért és vacsora után megkaptam apáéktól is a névnapi ajándékomat: egy szívószál mániát, egy pörgetős labdát és egy nagy társasjátékot, amit rögtön fel is avattunk és én nyertem! Pedig nehéz ám! Egy világtérképen kell városról-városra utazni és átszállni a nagyvárosokban meg ilyesmi. Ezzel jól el is ment az idő, úgyhogy ma kivételesen kicsit később mehettem feküdni (holnap úgysincs ovi...)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr865311951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása