Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2476.nap

Délelőtt elmentünk az Eötvös suliba, ugyanis az Anna (is) fellépett a Kriszti által rendezett fitness gálán. Egész jó kis műsor volt (anya és a Csilla voltak a bemondók) és Anna több számban is fellépet, a "Banyatanyában" például a Noémivel együtt. Nagyon sokan voltak, és mivel a Dédiék is, ezért dél tájban, amikor ők indultak, akkor én is velük mentem, és ismét válogattam pár szép gombot náluk :)   Nemsokára jött anya is, amikor vége lett a műsornak és hazasétáltunk. Eddigre már apa is visszaért Újpestről, a Klári mamától és hozott nekünk fincsi ebédet, amit meg is ettünk még melegibe' aztán nekem sajnos már megint egy óra pihizést kellett végigszenvednem.
Délután társasoztam apával és néha anya is beállt, sőt anyát sikerül rávennem egy MarioKartozásra is, aztán unatkoztam és akkor anya kitalálta, hogy vegyük elő a trambulint, apa pedig hamar összeszerelte és egy jót ugráltam, sőt a trambulin ideális "cirkuszi porond" az állataimnak és tudok madagaszkárosat játszani. Klassz!  Vacsora után lassan mentem is fürdeni és aludni, mert holnap ovi...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr915156803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása