Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2469.nap

Ma kevésbé volt mozgalmas a délelőtt, mint tegnap... reggeli után apával MarioKartoztam (és persze nyertem...), aztán rajzolgattam, társasoztam és ilyesmi. Délre pedig mentünk a Klári mamához ebédelni és ma tényleg a kedvenceimet csinálta a Mama: brokkoli krémleves volt és rántott husi :)   A fincsi ebéd után a mágneses számokkal és betűkkel játszottunk, és ma nem haza mentünk, hanem a Lajosákhoz. Ez két okból volt jó ötlet: egyrészt a kislányuk a Panni, egész aranyos és még olyan pici, hogy viccesen lehet vele például bújócskázni, mert még azt is elhiszi, hogy a plüss süni alá bújtam el (ami kissé méretbeli problémákat okozna ugyebár, de neki ez fel se tűnt, amikor apa kipróbálta); másrészt lehetett náluk Kinectezni, ami hasonló a wii-hez csak még távirányító sem kell. A legviccesebb az volt, amikor úgy nőtt egy cápa szeme, ahogy ugráltunk :))  Aztán amikor hazaértünk, már szerencsére nem kellett pihiznem, hanem előbb anyával tornáztam egy kicsit, aztán lementem a Kati mamával és a Dömével sétálni (vittem az elemlámpámat, ami ki tud vetíteni ábrákat!), aztán vacsoráztam és még fürdés előtt apával az állatokkal játszottunk el egy mesét. Még lefekvés előttt volt egy kis idő, addig meg anyával a mastermind-al játszottam.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr285156796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása