Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2448.nap

Délelőtt játszottam a wii-n a MarioKart-al és képzeljétek, nem csak egy versenyt, hanem egy egész bajnokságot megnyertem és kaptam egy szép nagy virtuális kupát és egy új versenyző karaktert, egy szép hercegnőt is! Ezen felbuzdulva meg is rajzoltam egy pályát és a karaktereket papírból és azzal játszottam még egy kicsit, aztán lassan már indultunk is Újpestre. A finom leves után a pörkölt már nem ízlett annyira, de végülis sok nokedli - kevés hús verzióban azért nem volt rossz :) Picit még játszottam a mamával, aztán jöttünk haza és egy óra pihizés után nekiláttunk leszedni a karácsonyfáról a díszeket és szaloncukrokat, meg a lakás többi karácsonyi dekorációját. Mikor már ismét csak fenyőfa volt szegény kis fánk, apa lefektette és némi szabadfogású birkózás után ő jött ki győztesen, a fácska pedig kötözött sonka lett, a földön pedig centis tüskeréteg képződött... Apa levitte a fát, és anyával eltakarították a nyomokat és visszarendeztük a nagyszobát a "normál" állapotba. Hatkor lementünk sétálni a Mamáékkal és vacsorára apa megsütötte a megmaradt virsliket - bacon-be csomagolva. Fincsi volt! Estig még hokimeccset és focit néztem, nomeg persze meg is fürödtem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265156774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása