2280.nap

Délelőtt itthon játszottunk apával, és ma nem Újpestre mentünk ebédelni, hanem étterembe: méghozzá ide nem messze, a Gulliverbe. Mikor odaértünk a Mamával együtt, a Dédi és az Ani már ott vártak ránk a kerthelyiségben és pár perc múlva megérkezett az Eti és az Anita is, elvégre miatta  ebédeltünk így együtt, ugyanis ő megy vissza hajózni a Karib tengerre (reméljük kalózmentes lesz...)
Az ebéd fincsi volt, én - és az Ani is - rántott halat ettünk, aztán egy kis beszélgetés után hazajöttünk (állítólag én nem viselkedtem túl jól, de nem értem miért). Én mentem pihizni, apa pedig már ugrott is a tévé elé és nézte a forma egyet. Amikor vége lett a futamnak, apával lementünk a játszótérre. Előbb a 3D-s krétával rajzolgattam, aztán amikor lett egy kis hely a focipályán, akkor rögtön mentünk focizni. Épp amikor anya is megérkezett, belerúgtam egy nagy pocsolyába a labdát, ami még nem lett volna baj, de rossz taktikával próbáltam kiszedni és csurom víz lett a cipőm és a zoknim, úgyhogy anya hozhatott le száraz váltást rögtön, és apát is leváltotta és lent maradt velem. Később a Mamáék is arra jöttek és mi is velük mentünk kutyasétáltatás címén.
Hazaérve vacsoráztunk anyával, és ma is olvastunk a saját blogomból az első napjaimról.

2279.nap

Reggel épp kezdtem belefeledkezni a Toy Story-ba, amikor anya kitalálta, hogy menjünk vásárolni... Szörnyűség... Na mindegy, nem volt más lehetőség, elmentünk hárman az interspárba, de cserébe vetettem magamnak egy halom dolgot :)  Aztán hazaérve folytattam persze a filmet és ebédig még végig is néztem, aztán játszottam és rajzolgattam is. Ebéd után pedig menni kellett pihizni, és amikor vége lett a forma egy időmérőnek - amit apa nézett - , akkor elsétáltunk a Kós Károly térre. A játszótéren két ovis társammal is összefutottunk és persze miután kipróbáltam pár mászós-csúszós-rohangálós játékot, még fociztunk is a füves területen. Amikor kezdett már kicsit hűvös lenni, akkor hazasétáltunk és megvacsoráztunk. Este viccből elolvastam a pár napos koromban készült blog bejegyzéseimet, mert azokra a napokra már nem igazán emlékszem... Ma kicsit korábban mentem aludni, mert már álmos voltam, úgyhogy kivételesen, már kilenckor ágyban voltam.

2278.nap

Reggel elcsíptem még apát, így meg tudtam nézni a Toy Story végét. Közben anya elkezdett takarítani és kicsit én is segítettem később neki: a papucsok sikálásában (főleg mert így lehet pancsolni és még segítek is: kettőt egy csapásra).
Ebédelni ma is a Mamához mentünk és levittük sétálni a Dömét mielőtt hazajöttünk volna pihizni. A szieszta és az uzsonna után játszottunk és vártuk apát. Ugyanis vele terveztük ma a KAC látogatást. Meg is jött időben apa, de még ment a mosógép, úgyhogy addig lementem anyával a játszótérre, mert a Botiék lent voltak épp a Mamával. Sajnos a Boti nem tudott eljönni ma velünk a KAC-ra, mert papucsban volt, így hármasban mentünk és amíg anya kocogott, addig én apával fociztam és később anya is beállt kapura rugdosni. Amikor kellőképpen elfáradtunk, hazajöttünk és vacsora után ismét csak a kedvenc műsorom következett (ma volt a döntő!), ami után mentem is fürdeni és aludni.

2277.nap

Reggel kicsit tovább aludtam, mint szoktam, és apa hiába készítette be nekem a Toy Stroy 1-et, már nem tudtam megnézni, mert mentünk a KAC-ra, de ma busszal. Onnan a Mamához mentünk. Már ott voltak a Krisztiék és az Asztalos bácsi és a kisfia, a Martin. Amíg anya és a Boti levitte sétálni a Dömét, addig én Annával és Martinnal játszottam, aztán elkészült a szekrény és ők hazamentek, mi pedig ebédeltünk és szintén hazajöttünk. Itthon kicsit pihiztem, és uzsonna után visszamentünk a Mamához, hogy segítsünk visszapakolni az előszoba szekrénybe a sok cuccot. A jól végzett munka jutalma pedig fagyi volt :) Még a játszótérre is maradt idő lemenni, és jót homokoztam  - és amikor anya kicsit nem figyelt, akkor mezítláb a sárban is mászkáltam :)
Hazaérve épp játszottam amikor apa hazaért a munkából, és kicserélte az elemeket az angol tanító képes játékomban, de én is segítettem azért neki a szerelésben... Utána tévéztünk és angoloztunk, aztán jött végre a kedvenc vetélkedőm, ami után mentem is fürdeni és aludni.

2276.nap

Ma is még elcsíptem apát reggel, és ma a Toy Story 2-őt kértem tőle. A film után átmentünk a Mamához és onnan - szokás szerint - a KAC pályára futni és focizni. Ebéd után megérkeztek a Krisztiék és a Boti hozott nekem focis kártyákat, amikből neki kettő van, úgyhogy mivel épp indultunk amúgy is sétálni a Dömével, ezért hazaugrottunk közben a foci EB könyvemért a kártyáknak. Képzeljétek, amúgy már ügyesen tudom sétáltatni  a Dömét! Láttam hogy kell: ha megáll pisilni vagy kakilni, akkor én is megállok és a kakit zacskóval fel kell szedni ... na jó ezt inkább anyára bíztam ;)   Aztán a  séta után a Botival berakosgattuk a kártyákat a könyvembe és amikor végeztünk, mindenki indult haza. Ma nem volt kedvem aludni, csak pihiztem egy órát, ami után anyával játszottam és apát vártuk, ugyanis amikor hazaért a munkából, átsétáltunk a Dédiékhez, hogy felköszöntsük az Anit. Egy kicsit fel voltam pörögve amíg ott voltunk, kivéve amíg a fagyit ettem, mert addig csendben ültem és ettem :) Hazafelé még beugrottunk a spárba és vetettem magamnak egy új fajta joghurtot. Amikor hazaértünk, ettem egy kis gombócot vacsorára és már kezdődött is a műsorom, úgyhogy siettem is a szobába, nézni, aztán már mentem is fürdeni és aludni, mert kilenckor lett vége.

2275.nap

Ma is még elcsíptem apát és ő adott reggelit és még a Toy Story 3-at is el tudta indítani nekem, és végig is tudtam nézni, mert csak utána mentünk át a Mamához. Amikor a Jóska bácsiék is elkészültek és szóltak, akkor ma is elmentünk velük a KAC pályára focizni és ping-pongozni. Hát mondjuk a ping-ponghoz kicsit erős volt a szél, így elég nehéz volt játszani... Na sebaj, visszaérve a Mamánál ebédeltünk és ma aludtam is egy jót itthon, az ágyikómban. Délután pedig elővettünk egy csomó játékot és azokkal játszottunk. Sajnos apa ma sokáig dolgozott és csak hatkor állt be a játékba. Vacsora után még vásárlósat is játszottunk és már kezdődött is a kedvenc műsorom. A szünetben megfürödtem és kilenckor mentem aludni.

2274.nap

Nem tudom miért, de ma egész korán felébredtem. Picit bambultam még, de amikor hallottam,hogy apa is fent van már, akkor mentem reggelizni vele. Amikor apa elment dolgozni, még tévéztem amíg anya is elkészülődött.
Előbb átmentünk a Kati mamához és onnan kicsit később a Jóska bácsi és a Marci elvitt minket a KAC pályára futni. Mondjuk én inkább fociztam futás helyett... Amikor visszaértünk a Mamához, még ott volt a Kriszti az Annával és a Botival és utánuk mi is megebédeltünk és amíg anyáék elmentek vásárolni, én ott maradtam pihizni. Uzsonna után, amikor visszaértek anyáék, hazajöttünk és zenét hallgattunk és pázzléztunk. Nemsokára apa is megérkezett, úgyhogy hamar lementünk a játszótérre, mivel ma végre nem esik, tehát tudunk várat építeni a szép zászlóknak - ha már tegnap nem sikerült... Építettünk is egy szép várat az én terveim alapján, vizesárokkal dupla bástyákkal meg minden - nagyon jól nézett ki szerintem. Ma csak fél hétig maradtunk, és itthon még a kedvenc műsorom előtt megvacsoráztam és meg is fürödtem.