2280.nap

Délelőtt itthon játszottunk apával, és ma nem Újpestre mentünk ebédelni, hanem étterembe: méghozzá ide nem messze, a Gulliverbe. Mikor odaértünk a Mamával együtt, a Dédi és az Ani már ott vártak ránk a kerthelyiségben és pár perc múlva megérkezett az Eti és az Anita is, elvégre miatta  ebédeltünk így együtt, ugyanis ő megy vissza hajózni a Karib tengerre (reméljük kalózmentes lesz...)
Az ebéd fincsi volt, én - és az Ani is - rántott halat ettünk, aztán egy kis beszélgetés után hazajöttünk (állítólag én nem viselkedtem túl jól, de nem értem miért). Én mentem pihizni, apa pedig már ugrott is a tévé elé és nézte a forma egyet. Amikor vége lett a futamnak, apával lementünk a játszótérre. Előbb a 3D-s krétával rajzolgattam, aztán amikor lett egy kis hely a focipályán, akkor rögtön mentünk focizni. Épp amikor anya is megérkezett, belerúgtam egy nagy pocsolyába a labdát, ami még nem lett volna baj, de rossz taktikával próbáltam kiszedni és csurom víz lett a cipőm és a zoknim, úgyhogy anya hozhatott le száraz váltást rögtön, és apát is leváltotta és lent maradt velem. Később a Mamáék is arra jöttek és mi is velük mentünk kutyasétáltatás címén.
Hazaérve vacsoráztunk anyával, és ma is olvastunk a saját blogomból az első napjaimról.