2196.nap

Ma egy kicsit uncsi volt a délelőtt: játszottunk, rajzolgattunk (kipróbáltuk a verdás üvegfestőt, az klassz mondjuk). Aztán ebédelni mentünk Újpestre a Klári mamához és a finom ebéd után átjött a Julika néni és ő is felköszöntött. Na viszont a délután már sokkal mozgalmasabb lett: ugyanis elmentünk az "Ecser várába". A Krisztiékkel ott találkoztunk. Ez egy szuper játszóház (játszóvár?). Az udvaron három hatalmas trambulin van és egy nagy, pedálos-gokart pálya. A trambulin klassz volt, de a gokart nekem sehogy se volt jó, azt hagytam is inkább. Bent a "várban" pedig egy "gyerek-játékbarlang" van berendezve. Nagyon klassz kis hely, mindenféle játékokkal. A legjobb játék egy kis billiárd asztal volt szerintem, mert az pont az én méretem volt és legalább tudtam egy jót billiárdozni (a felnőtt asztalokat alig érem fel ugyebár...). De voltak az udvaron is csapatjátékok meg ilyesmi és lovagnak is be lehetett öltözni és még kaloda is volt annak, aki rosszalkodott (vagy önként is bele lehetett bújni). Sajnos öt után haza indultunk, anya ment még futni a Krisztiékkel, de én fáradt voltam és inkább itthon maradtam apával és vacsoráztunk. Estig még játszottunk, interneteztem és ma is fenn maradhattam tízig kivételesen.

2195.nap

Na végre! Szombat van! Ma lesz a bulim! Szörnyen izgatott voltam egész nap, nagyon nehezen lett délután... Pedig délelőtt a Kati mama levitt a játszótérre  az Annával kicsit játszani. Olyan szuper jó idő volt ma, hogy mezítláb lehettünk a homokban, mert klassz meleg volt. Ebédre feljöttünk és fincsi paradicsomleves után fincsi rántott halacska volt az ebéd. Sajnos pihenni is kellett... Szerencsére nem sokat, és kettő után felkelhettem. Apa elindult a tortáért és közben megérkezett a Noémi és a Norbi, apa után pedig a Klári mama is megérkezett. Amikor a Botiékat is áthozta a Kati mama, akkor végre megkaphattam az ajándékaimat. Szuper ajándékokat kaptam! Aztán visszavetettük magunkat a játszásba. Épp csak a tortázáshoz ültünk le, a torta után előbb a játékok következtek az érmekért, aztán pedig következhetett a "piñata" játék. Na az szuper volt. Nem adta könnyen magát piñata, de azért csak sikerült szétvernem :) Sajnos ez után hazavitték a Norbit és a Noémit. De nem ért még véget a nap, ugyanis a Krisztiék mentek ma is a KAC pályára és mi is elmentünk velük kicsit futkározni. Most csak két kőrt futottam, mert inkább a Botival focizgattam. Amikor hazaértünk már ment a Csillag születik, amit azért nézek, mert érdekel a pontozás része. A szünetben megvacsoráztam és ma kivételesen megengedte apa, hogy kilenc után is fenn legyek...

2194.nap

A mai napom egész jó volt: a délelőttöm azért, mert jött a légvár az ovi udvarába és egy csomót ugrálhattunk, a délutánom pedig azért, mert ebéd után jött értem a Kati mama és nála pihizhettem. Sajnos a Botiék végül nem jöttek át és uzsonna után nélkülük mentünk a játszótérre, de azért voltak lenn ismerős gyerekek és ovis társaim, úgyhogy elvoltam velük. Aztán épp kezdtem volna unatkozni, amikor megjött apa és kicsit később anya is, én pedig kisírtam, hogy ne menjünk ma mégse fodrászhoz, hanem inkább jöjjünk haza játszani :)
Így is lett, aztán persze néztük később a széfet is és vacsorára apa melegített nekem finom szalámis pizzát és lassan mentem is fürdeni és aludni, mert már álmos voltam...

2193.nap - 6 éves lettem!

Ma van a szülinapom-pom-pom!
Ettől függetlenül a nap első fele a szokásos módon telt el: apával reggeliztem, aztán anya bevitt oviba. Délelőtt és délután is kint voltunk egy csomót az udvaron (ez jó!) és ma is jöttek kicsik a szüleikkel az ovit nyílt napon megnézni. Aztán jött Annával együtt a Kati mama és mentünk hozzá angolozni. De mivel ma is késett a Tamás, ezért megkaptam még előtte az ajándékaimat a Mamától és a Dédiéktől. Persze így nehezebb volt az angolon koncentrálni... Amikor vége lett az órának, anya már ott volt és hazajöttünk, ugyanis apával együtt ők most adták oda a nagy ajándékaimat. Kaptam mindenféle verdás szuper játékot (egy olyan pályát is, hogy őrület, kilövős-pörgős-átrepülős!), egy sokféle játékasztalt tudó játékot (van benne biliárd, csocsó, meg ilyenek) és sok apróságot is. Egész estig játszottunk! Csak hát sajnos hiába van szülinapom, holnap ovi, úgyhogy kilenckor menni kellett fürdeni és aludni...

2192.nap

Reggel még itthon volt apa, úgyhogy csinált nekem reggelit, aztán anya vitt oviba. Ma jó sokat voltunk az udvaron (ami klassz!). Délelőtt is kimentünk, akkor homokoztam a fiúkkal és persze amikor mentünk be ebédelni, akkor együtt összeszedtük és bevittük a homokozó játékokat. Aztán ebéd és pihi után ismét kimentünk az udvarra, és jött egy csomó szülő és pici gyerek is, akik nyílt napra jöttek be, megnézni az ovinkat. Mivel anya is kint volt az egyes csoporttal, én odamentem hozzá és együtt vártuk meg apát, aztán amikor anya csoportjából már jöttek mindenkiért, akkor elvittük kocsival anyát zumbázni, mi pedig hazajöttünk játszani. Előbb kicsit angry birds-öztem, aztán vacsoráztunk és utána rajzolgattam. Természetesen a széfet is néztük hébe-hóba, apa pedig nyomtatott összehajtogatható kis angry-birds madárkákat és egyet ki is vágott és összeragasztott, az is jópofa, csak irtó nehéz olyan precízen vagdosni (nekem nem is sikerült, úgyhogy egy malackának annyi...).

2191.nap

Ma nagyon sportos napom volt! Jól elfáradtam estére...
Reggel azzal kezdtünk, hogy anyával elmentünk az usziba. Épp jött a villamos, úgyhogy elsőnek érkeztünk. Amíg vártunk a  többiekre, addig megnéztük a terráriumban az agámát, ami egy gyíkféle és állítólag szelíd, de nem hiszem hogy a Klári mama egyhamar megszeretné :)   Aztán sorra megérkeztek a többiek és a Kriszti is, aki Annát hozta úszni. Mi megint a nagymedencében kezdtünk és egy kis gyakorlás után mentünk át a kismedencébe a finom meleg vízbe. Sajnos a keddi úszásnak van egy hátulütője: utána menni kell oviba... Még szerencse, hogy rögtön mentünk is ki az udvarra, ahol kedvünkre futkározhattunk. Ebéd és alvás után jött a Kati mama a Botiékkal és a Noémivel együtt elvitt minket a nagy játszótérre, ahol focizhattunk az angol óráig. Angolon egy fontos dolgot tanultunk ma: azt hogy hogyan kell fagyit kérni angolul :))  Klassz! Az óra után felköszöntöttük a Noémit és rögtön indultunk a KAC pályára futni. Mondjuk a mai fárasztó nap után már kevesebbet futottam mint a múltkor, de azért klassz volt, mert most még sávokat is felfestettek, tisztára mint a tévében a sport adásokban. Amikor hazaértünk a széfes műsor alatt készítettem apának egy verdás-széfes játékot és fürdés előtt még azzal játszottunk egy kicsit.

2191.nap

Ma nagyon sportos napom volt! Jól elfáradtam estére...

2190.nap

Reggel apa csinált nekem reggelit , de aztán anya vitt oviba. Épp nagy tulipán festészet közepébe csöppentem és hát én is kifestettem egy szépséges tulipánt, méghozzá rózsaszínűre, zöld szárral és lila háttérrel... Gyümölcsevés után kimentünk az udvarra futkározni, de nem csak játék volt: meglocsolhattuk a minap ültetett sziklakerti növénykéket. Nagyon szép ám a sziklakertünk!  Később az ebéd is finom volt, ugyanis a leves után milánói volt a második, abból még repetáztam is. Sajnos alvás után nem voltam elég fürge és mire kiértem a vécére, egy kicsit bepisiltem... Aztán délután még játszottunk és fél ötkor jött értem apa. Estig vele játszottam: nyomtatott nekem ugyanis egy verdás pázzlét és azt raktuk ki, utána autózgattam, rajzolgattam és vacsora után picit elkezdtem nézni a Verdák 2-őt mert már rég láttam (de tényleg!). Utána még fürdésig "csukott szemmel autó-kitalálósat" játszottunk és én mindent kitaláltam persze :))