Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2196.nap

Ma egy kicsit uncsi volt a délelőtt: játszottunk, rajzolgattunk (kipróbáltuk a verdás üvegfestőt, az klassz mondjuk). Aztán ebédelni mentünk Újpestre a Klári mamához és a finom ebéd után átjött a Julika néni és ő is felköszöntött. Na viszont a délután már sokkal mozgalmasabb lett: ugyanis elmentünk az "Ecser várába". A Krisztiékkel ott találkoztunk. Ez egy szuper játszóház (játszóvár?). Az udvaron három hatalmas trambulin van és egy nagy, pedálos-gokart pálya. A trambulin klassz volt, de a gokart nekem sehogy se volt jó, azt hagytam is inkább. Bent a "várban" pedig egy "gyerek-játékbarlang" van berendezve. Nagyon klassz kis hely, mindenféle játékokkal. A legjobb játék egy kis billiárd asztal volt szerintem, mert az pont az én méretem volt és legalább tudtam egy jót billiárdozni (a felnőtt asztalokat alig érem fel ugyebár...). De voltak az udvaron is csapatjátékok meg ilyesmi és lovagnak is be lehetett öltözni és még kaloda is volt annak, aki rosszalkodott (vagy önként is bele lehetett bújni). Sajnos öt után haza indultunk, anya ment még futni a Krisztiékkel, de én fáradt voltam és inkább itthon maradtam apával és vacsoráztunk. Estig még játszottunk, interneteztem és ma is fenn maradhattam tízig kivételesen.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr225156509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása