Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2195.nap

Na végre! Szombat van! Ma lesz a bulim! Szörnyen izgatott voltam egész nap, nagyon nehezen lett délután... Pedig délelőtt a Kati mama levitt a játszótérre  az Annával kicsit játszani. Olyan szuper jó idő volt ma, hogy mezítláb lehettünk a homokban, mert klassz meleg volt. Ebédre feljöttünk és fincsi paradicsomleves után fincsi rántott halacska volt az ebéd. Sajnos pihenni is kellett... Szerencsére nem sokat, és kettő után felkelhettem. Apa elindult a tortáért és közben megérkezett a Noémi és a Norbi, apa után pedig a Klári mama is megérkezett. Amikor a Botiékat is áthozta a Kati mama, akkor végre megkaphattam az ajándékaimat. Szuper ajándékokat kaptam! Aztán visszavetettük magunkat a játszásba. Épp csak a tortázáshoz ültünk le, a torta után előbb a játékok következtek az érmekért, aztán pedig következhetett a "piñata" játék. Na az szuper volt. Nem adta könnyen magát piñata, de azért csak sikerült szétvernem :) Sajnos ez után hazavitték a Norbit és a Noémit. De nem ért még véget a nap, ugyanis a Krisztiék mentek ma is a KAC pályára és mi is elmentünk velük kicsit futkározni. Most csak két kőrt futottam, mert inkább a Botival focizgattam. Amikor hazaértünk már ment a Csillag születik, amit azért nézek, mert érdekel a pontozás része. A szünetben megvacsoráztam és ma kivételesen megengedte apa, hogy kilenc után is fenn legyek...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845156508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása