2161.nap

Reggel hiába volt óraátállítás, én azért korán keltem (így aztán apa is). Amikor később anya is felkelt, akkor társasoztunk hármasban, és tízkor lementünk anyával a játszótérre (apa pedig forma egyet nézett). Egy óra múlva feljöttünk, mert anya elkezdett ebédet csinálni, addig én játszottam és rajzolgattam a nagyszobában apával (aki közben fél szemmel a forma egyet próbálta nézni). Ebéd után lepihentem kicsit, de nem aludtam. Délután pedig két csapatra váltunk szét, és amíg anya elment plázázni és vásárolni a Kökibe (ami nála hosszú idő tud lenni), addig én apával a klassz nagy játszótérre (a Petőfi utcaira) mentem és hatig ott is voltunk (akkor zárt a játszótér, és épp anya is végzett a vásárlással). Hát nagyon szuper volt a csúszdázás és a sok ilyen-olyan hinta is, én nagyon jól éreztem magam. Még jó, hogy apa hozott két kisautót is, mert a csúszdákon tudtam velük versenyezni :)
Amikor hazaértünk, egy jó nagyot vacsoráztam és még fürdésig megnéztem pár zászlót az interneten.

2160.nap

Ma egész jó napom volt:
Reggel apa átvitt a Klári mamához, mert ma elvileg munkanap volt (hiába szombat van) és ugyan anya otthon maradhatott, de ő meg a Kati mamával takarított. Na mindegy, én szeretek átmenni a Klári mamához, mert jól megvagyunk :)  Reggel rögtön el is mentünk vásárolni és a Mama vett is nekem érdekes hosszúkás gumicukrot és ischlert is. Aztán szinte egész délelőtt lent voltunk a ház mögötti klassz kis játszótéren. Rengeteget hintáztam és csúszdáztam! Az ebéd szokás szerint irtó fincsi volt: paradicsomleves és rántott husi. Jól laktam, mondhatom! Viszont lefeküdni nem volt kedvem, inkább az autókkal játszottunk, aztán apa is megérkezett (szerencsére hamarabb hazaengedték), és akkor már mi is hazaindultunk. Pontosabban előbb a Kökibe mentünk, mert én kinéztem az interneten egy könyvet, amit ott lehet kapni. És szerencsére tényleg volt is olyan zászlós könyv, úgyhogy hamar meg is vettük. Ja, és találtunk két nagyon szép verdás könyvet is, de azokat nem vettük meg, mert most a zászlós könyvvért jöttünk, de azért belelapoztam mind a két verdásba is... Még a teszkóban vettünk pár péksüteményt és már jöttünk is haza. Hatig még interneteztem és rajzolgattam, aztán lementünk sétálni és levittük a szelektívbe is a flakonokat és papírokat. Estig még autókáztam és persze vacsoráztam is, aztán nyolc után mentem fürdeni és aludni...

2159.nap

Hiába gyógyultam már meg, ma mégse mehettem még usziba sajnos :(
Helyette reggel átvitt ugyan apa a Mamához, de amikor a Krisztiék is megérkeztek (Annával), akkor elmentünk együtt a Kik-be vásárolni. Útközben megnevettettem a Krisztit, mert mondtam, hogy "nekem azért nem kell napszemüveg, mert a szemem 'fényvédős' és nyáron hideg - télen meleg", aztán amikor visszaértünk és szóba került az atlasz, akkor kértem, hogy kérdezzen tőlem egy országzászlót, de ő Romániáét kérdezte, de mondtam, hogy ne ilyen könnyűt, hanem mondjuk inkább kérdezze Dzsibuti zászlaját! Aztán ebéd után jött anya is és hazahozott aludni egy kicsit délután. amikor felébredtem, elsétáltunk az Europarkba a könyvesboltokba zászlós könyvet nézni, de nem volt sajnos. Vigaszul ettünk gyerekmenüt a mekiben és a fagyisnál kaphattam egy gombóc pisztáciafagyit is, mivel ma tényleg szép napos meleg nap volt.
Aztán hazajöttünk és nemsokára apa is megérkezett és játszottunk mi is "egyperces" játékokat (a képen a "lufinak nem szabad leesnie" játékot kicsit könnyítve - egy lufival és nem hárommal). Este még ettem krémtúrót, aztán mentem fürdeni és aludni.

2158.nap

Reggel anya is és apa is korán ment dolgozni, úgyhogy átjött a Kati mama és én pont akkor ébredeztem, amikor megérkezett, apa pedig indult vidékre. Mi sem maradtunk itthon sokáig, reggeli után átmentünk a Mamához. Vittem természetesen egy zacskónyi autót játszani :)  Ma is megsétáltattuk a Dömét és voltunk ebédért, amit miután megettünk, én mentem pihenni. Aztán jött Anna és vele is játszottam, majd meghozta anya a Noémit és a Boti is befutott, aztán Tamás is, úgyhogy kezdődhetett az angol óra.  Az angol után még játszhattunk kicsit, és amikor megérkezett anya, akkor jöttünk csak haza. Épp apa is hazaért ekkorra, és két játék között csinált szendvicset vacsorára, plusz hozott Egerből egy albán pékségből finom péksütiket, amiből egy fél vaníliás csigát meg is ettem desszertnek. Estig még tovább nézegettem az atlaszban az országokat és persze ma is megnéztük az egy perc és nyersz játékot a tévében...

2157.nap

Reggel apa átvitt  a Mamához, mivel ő már ment dolgozni, engem viszont a hétre már kivett anya az oviból, úgyhogy pár napig a Mamát fogom boldogítani. Szerencsére ma már teljesen jól vagyok és így lemehetek az utcára, úgyhogy együtt vittük le a Dömét a kutyafuttatóba, ahol jót játszott egy másik kutyussal. Utána az ebédért is elmentünk, de nem nagyon ízlett a mai ebéd, nem is ettem csak pár falatot. Viszont aludtam ebéd után és amikor felkeltem, lementünk a kis közértbe. Alighogy visszaértünk, jött anya és hozta a Noémit, akit a Mama vitt edzésre, mi pedig egy darabon elkísértük őket, aztán hazajöttünk. Itthon megmutattam anyának interneten a verdákból az autókat és játszottunk is mindenfélét. Igaz, hogy közben apa is hazaért, de szinte rögtön ment is tovább, az oviba, ugyanis szülői értekezlet volt a csoportomban. Jó sokáig tartott... Már vártam mikor ér haza apa, mert vele is ki akartam próbálni az új játékomat: olyan országot kell keresni, aminek a zászlajának a színei megegyeznek az autó színeivel, amit kiválasztunk a sok közül. Hát nem minden autónak találtunk így "hazát"... Na sebaj, ma is az egy perces műsor alatt vacsoráztam és ma is hot-dogot, utána még egy kicsit játszottunk apával, aztán mentem fürdeni és aludni.

2156.nap

Szerencsére az éjszakát végigaludtam és nem hánytam többször, és ugyan kora reggel, amikor anya indult dolgozni, akkor volt egy kis hőemelkedésem, de reggelre apával együtt lázmentesek voltunk. A reggeli még azért elég diétás volt (tea és keksz). Délelőtt egyfolytában játszottam, hol apával, hol egyedül, amikor apa mosott, vagy wc-t javított... A Kati mama is felugrott és hozott nekünk pár szem szép almát és normaflórt. Egy órakor anya is hazaért és hozott nekünk ebédet, de ez is inkább diétás volt, mint finom (leves és főtt krumpli egy kis hússal), de mivel éhes voltam, ezért megettem...  Utána mentem pihenni háromig, és délután is játszottam és interneteztem. Ötkor elsétáltunk a doktor nénihez anyával és most véletlenül jól viselkedtem, meg is dicsért anya utána. Hazaérve megnéztük az egy perces játékot és közben ettünk hot-dogot vacsorára.

2155.nap

Ma délelőtt a csoport elment kirándulni. Méghozzá busszal! Nagyon csendben voltunk, és szófogadók, úgyhogy meg is dicsértek minket az óvónénik :) Ja és Kőbányára mentünk, a halastóhoz. Körbe is jártuk a tavat, aztán visszamentünk az oviba. Ebéd, pihi és uzsonna után jött anya és hazajöttünk játszani.
Nemsokára apa is hazaért, de szörnyen gyűrötten és fáradtan :( Kiderült, hogy szépen megy fel a láza és fél óránként hasmenése van. Biztos összeszedett valami fertőzést, úgyhogy sajnos nem is játszott velem és nem is ért hozzám, még vacsorát se ő csinált, hanem anya. Azért délután még sokat játszottam és este jutott csak eszembe, hogy internetezzek, úgyhogy csak fürdés után pár percig tudtam: megnéztük a jutyúbon a számokat bolgárul :))  Utána mentem is már aludni, mert irtó álmos voltam és kicsit nekem is fájt a hasam... Sajnos úgy tűnik én is elkaptam amit apa, mert lefekvés után ki is hánytam a levest amit vacsorára ettem :(