Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2160.nap

Ma egész jó napom volt:
Reggel apa átvitt a Klári mamához, mert ma elvileg munkanap volt (hiába szombat van) és ugyan anya otthon maradhatott, de ő meg a Kati mamával takarított. Na mindegy, én szeretek átmenni a Klári mamához, mert jól megvagyunk :)  Reggel rögtön el is mentünk vásárolni és a Mama vett is nekem érdekes hosszúkás gumicukrot és ischlert is. Aztán szinte egész délelőtt lent voltunk a ház mögötti klassz kis játszótéren. Rengeteget hintáztam és csúszdáztam! Az ebéd szokás szerint irtó fincsi volt: paradicsomleves és rántott husi. Jól laktam, mondhatom! Viszont lefeküdni nem volt kedvem, inkább az autókkal játszottunk, aztán apa is megérkezett (szerencsére hamarabb hazaengedték), és akkor már mi is hazaindultunk. Pontosabban előbb a Kökibe mentünk, mert én kinéztem az interneten egy könyvet, amit ott lehet kapni. És szerencsére tényleg volt is olyan zászlós könyv, úgyhogy hamar meg is vettük. Ja, és találtunk két nagyon szép verdás könyvet is, de azokat nem vettük meg, mert most a zászlós könyvvért jöttünk, de azért belelapoztam mind a két verdásba is... Még a teszkóban vettünk pár péksüteményt és már jöttünk is haza. Hatig még interneteztem és rajzolgattam, aztán lementünk sétálni és levittük a szelektívbe is a flakonokat és papírokat. Estig még autókáztam és persze vacsoráztam is, aztán nyolc után mentem fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr275156471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása