Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2159.nap

Hiába gyógyultam már meg, ma mégse mehettem még usziba sajnos :( 
Helyette reggel átvitt ugyan apa a Mamához, de amikor a Krisztiék is megérkeztek (Annával), akkor elmentünk együtt a Kik-be vásárolni. Útközben megnevettettem a Krisztit, mert mondtam, hogy "nekem azért nem kell napszemüveg, mert a szemem 'fényvédős' és nyáron hideg - télen meleg", aztán amikor visszaértünk és szóba került az atlasz, akkor kértem, hogy kérdezzen tőlem egy országzászlót, de ő Romániáét kérdezte, de mondtam, hogy ne ilyen könnyűt, hanem mondjuk inkább kérdezze Dzsibuti zászlaját! Aztán ebéd után jött anya is és hazahozott aludni egy kicsit délután. amikor felébredtem, elsétáltunk az Europarkba a könyvesboltokba zászlós könyvet nézni, de nem volt sajnos. Vigaszul ettünk gyerekmenüt a mekiben és a fagyisnál kaphattam egy gombóc pisztáciafagyit is, mivel ma tényleg szép napos meleg nap volt.
Aztán hazajöttünk és nemsokára apa is megérkezett és játszottunk mi is "egyperces" játékokat (a képen a "lufinak nem szabad leesnie" játékot kicsit könnyítve - egy lufival és nem hárommal). Este még ettem krémtúrót, aztán mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr495156470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása