Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2357.nap

Mozgalmas napunk volt!
Reggel az ovinál találkoztunk a KAC versenyre induló ovisokkal és szüleikkel és a Csilláékkal és már indultunk is a pályára, ahol már jó sokan voltak és nagy buli zajlott bográcsozással, versenyekkel meg minden. Én a vezérdrukker szerepkörben vettem részt a versenyben és meglehetős sikerrel, ugyanis nyert az ovink! Az éremosztás után indultunk is Újpestre a Klári mamához ebédelni. Már elég éhesek voltunk és én is jó sokat ettem (három szelet husit például, mert az irtó fincsi volt). De nem maradtunk itt se sokáig, mert indultunk tovább, az Állatkertbe, ugyanis ma örökbefogadói nap volt és mivel az ovink is örökbe fogadott egy gazellát, ezért jöttünk megnézni élőben (nomeg a többi "jelöltet" is megnéztük persze). A játszótéren is klassz volt, de a legjobb az új varázshegyben az előadás volt, ahol madarak és kisállatok mutattak be érdekes műsort egy vicces bácsival. Még megnéztünk pár új helyet és pont amikor indultunk volna, leszakadt az ég és ömleni kezdett az eső... na siettünk hamar az autóhoz, de bőrig áztunk így is. Hazaérve rögtön mentem is fürdeni, hogy egy jó meleg fürdő átmelegítsen. Utána vacsorára ettünk ismét a finom husiból, amit a Mama csomagolt nekünk délben, aztán már lassan kezdődött is az x-faktor és azt néztük anyával (illetve én közben még játszottam is az állataimmal), és a szünetekben átvettük az angol leckémet is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825156677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása