Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2342.nap

Reggel apa sajnos elment dolgozni, mi pedig előbb elvittük a szelektív kukába a papírokat és flakonokat (jó sok összegyűlt!), aztán vettünk szénsavas ásványvizet, ugyanis ma kénytelen volt anya palacsintát sütni, mivel apa nem volt itthon... Amikor kész lett a sütéssel anya, akkor átmentünk a Mamához és ott ebédeltünk, mert ő csinált levest a palacsinta előételének.
Ebéd után hazajöttünk és egy órát le kellett feküdnöm pihizni. Amikor felkeltem, pont hazaért apa. Hamar megebédelt, és már indultunk is a Nagy Sportágválasztóra! Még jó, hogy közel volt a sportpálya, mert kevés idő volt a zárásig - csak két óra - viszont 87 sportág! Nem is tudtuk csak a töredékét kipróbálni, de végül azért mindent megnéztünk. Hű, nagyon klassz sportok vannak ám! Volt sok, amit ki is próbáltunk (pár olyan, amihez nagyon hosszú volt a sor, illetve amihez túl kicsi vagyok még, azt sajnos csak meg tudtuk nézni). Elsőnek teniszeztünk kicsit anyával, azután a lovaglásnál "összeismerkedett" apával egy irtó aranyos kutyus is, aki imádta ha simogatják és amíg sorba álltunk, addig én is megsimiztem párszor. Innen a nagy focipályára mentünk,  ahol tényleg irtó sok sportot lehetett kipróbálni: én a francia boxot, a rögbit, a futást próbálgattam és a síelést pont a Sanyi bácsiék tartották, úgyhogy köszöntünk is nekik, de már siettünk is tovább, hogy még ki tudjam próbálni a bobozást és az amerikai focit is. Hú, irtó klassz volt minden! Legközelebb is mindenképp eljövünk, de korábban, mert így zárásig épp csak körbe tudtunk járni... Nos, hazaérve kicsit rendet raktunk a nagyszobában, mert elég sok játékom volt már elővéve, aztán jöttek a Csilláék és este együtt néztük az X faktort. Amikor vége lett, a Csabáék mentek haza én pedig fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr535156661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása