Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2335.nap

Reggel elmentünk vásárolni a teszkóba (pedig nekem speciel semmi kedvem nem volt, de hát még nem maradhatok egyedül itthon...)
Na végülis hamar végeztünk, aztán itthon kicsit egyedül kellett játszanom, mert apa takarítani kezdett, anya meg ebédet főzni, amibe aztán apa is bekapcsolódott, mivel menet közben kiderült, hogy a hús, a mit vettünk korábban, az romlott volt és anya elszaladt venni egy új adagot... Végül azért elkészült az ebéd és egész finom lett, meg is ettem mindet, aztán mentem pihizni. Kora délután apával játszottam, majd ötre elsétáltunk vissza  a KÖKIbe, mert ott találkoztunk a Csilláékkal mivel állítólag valami buli volt mára a tetőre meghirdetve. Hát buli az nem volt egy szál se, viszont egy kis játszóterecske igen, így ha már ott voltunk, kicsit hintáztam. Innen két csoportra váltunk szét: lányok és fiúk szerintire. Mi - fiúk előbb megnéztünk pár tévét (az egyik tévén lehetett AngryBirds-özni is, de elég nehéz volt az irányítás a levegőben mutogatva...), aztán az éttermeknél vettünk forró csokikat. Hát nem találjátok ki, de már megint magamra (és az asztalra és a földre) borítottam az egészet... Apa kissé rezignáltan vette tudomásul, hogy én + forró csoki + KÖKI = magamra borítás. Hát ez van, nagyjából feltörölgettük ami kiömlött és miután megtaláltuk anyát, átvettem a pulcsimat amit leöntöttem - a kabátomra cserélve, ugyanis az anyánál volt és így megúszta... Mondjuk úgyis indultunk már haza, és nemsokára átjöttek a Csabáék az X faktort velünk együtt nézni. Ez azért is jó ötlet volt, mert így fent maradhattam a műsor végéig és csak utána mentem fürdeni és aludni :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr975156653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása