Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2252.nap

Na ma aztán jól ki-kirándultuk magunkat!
Reggel felvettük a Klári mamát Újpesten és már mentünk is Gyöngyös felé. A kisvonat végállomásánál letettük az autót és innen felvonatoztunk Mátraházába. Nagyon vicces ez a vonatocska! Terv szerint innen felsétáltunk Sástóhoz, csak épp elsőre félreinformáltak minket és rossz túraútvonalon indultunk el, de egy bácsi végül elárulta, hogy a sárga kőr jelet kell követnünk és valóban - miután azt követtük, fel is értünk Sástóra. Mielőtt megkerestük volna a kalandparkot, előbb megebédeltünk (nekem speciel nem ízlett annyira a bolonyai és a bácsinak ezt el is mondtam -aki ezután szomorúságának adott hangot... de azért a palacsinta finom volt). Még egy kis erdei kaptató után megérkeztünk végre a Kalandparkba! Rögtön vettünk is bérletet a bobra és én mindenkivel mentem egy-egy menetet. Persze apa volt a leggyorsabb és a Mama a legóvatosabb, de én minden menetet nagyon élveztem. Aztán fagyiztunk és apa vett pár "kőpengőt", mert más játékoknál azzal kell fizetni. Én már a bobpályáról kinéztem magamnak, hogy egy kis tó van odalenn és abban lehet "gömböcözni", így aztán arra vettük a  lépteinket és tényleg jól döntöttem: a gömböcben pörgés irtó klassz volt. De itt még kipróbáltuk az elektromos jet-skit anyával, aztán a kézi hajtású kompot is, ami azért volt vicces, mert félúton van egy béka a bokrok között és a gyanútlan kompost jól lespricceli :) Visszafelé pedig még trambulinoztunk is anyával, aztán elindultunk haza. De lefelé már nem az erdőn keresztül mentünk, mert a Mama már fáradt volt, hanem mentünk egy megállót a busszal. Persze Gyöngyösre a kis vonattal mentünk vissza, sőt, most a nyitott szerelvényben, ami nagyon jópofa, csak kicsit büdi a vonat gázolajfüstje... Gyöngyösről már irtó hamar visszaértünk, apa nyomta a gázt végig. Persze előbb hazavittük a  Mamát, aztán én itthon vacsoráztam és meg is fürödtem még a meccs előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405156566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása