Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2237.nap

Ma egész sportos napom volt:
Délelőtt Alapítványi nap volt az oviban. Anya már korán odament, mi pedig kilenckor mentünk le apával. Hamar lovagoltunk, amíg a tömeg oda nem ér, aztán megnéztük a gyerekek műsorát az udvaron és utána ugrálóváraztam. Közben a Kati mama is megérkezett Annával és vele is ugrálóváraztunk és lovagoltunk egyet és a pecázásban is nyertünk egy-egy játékot, és mivel jól kitöltöttem a Rendőr Robis kvízkérdéseket, ezért kaptam egy színezőt, amit ki is színeztem rögtön. Anyával pedig megnyertük a váltófutást (még úgy is, hogy a kanyarban a nagy sebességtől kicsúsztam, de felpattantam és futottam tovább). Apa ezután átadott a Mamának, mert ő ment a céges bulijára, mi pedig előbb levittük sétálni a Dömét, aztán a Mamánál ebédeltünk finom rántott halacskát. Sajnos a délutáni szieszta nem maradhatott el, de jött anya, és amikor Anna is felkelt és végre rávette magát, hogy lejöjjön a játszótérre, akkor lementünk és jó sokáig lent is maradhattunk. Node állítólag én rondán viselkedtem a vége felé, és ezért majdnem kimaradtam a fagyizásból! Ugyanis nyílt egy új fagyizó nem-messze és a játszótér után odamentünk és anya elsőre tényleg nem vett nekem semmit büntiből, úgyhogy kénytelen voltam mindent megígérni ami csak eszembe jutott, hogy végül azért kapjak egy gombóc fincsi fagyit...
Amikor hazaértünk anya híradót kezdett nézni, ami engem nagyon nem érdekel, úgyhogy nekikezdtem rajzolgatni. Ekkor ért haza apa és pár perc múlva pedig egy pizzát hozott egy bácsi és mi anyával azt vacsoráztunk. Vacsi után még rajzolgattam, egészen fürdésig-alvásig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295156550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása