Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2231.nap

Délelőtt kimentünk a KAC pályára, drukkolni, ugyanis az ovim is indult a versenyen és anya és a Csilla volt a két "edző":
Reggel autóval elmentünk az ovihoz, mert ott volt a gyülekező és mi vittük az egyik ovis társamat, a Petit is, mert nálunk még volt egy szabad hely. hamar odaért a konvoj a pályához és rögtön be is mentünk, hogy az első pályára lecsapjunk, aztán megérkezett a többi ovi is és tízkor el is kezdődött a verseny. Egy órányi drukkolásom eredményeképp pedig nyertünk is! Az aranyérmet el is csakliztam rögtön anyától, és így mentünk rögtön Újpestre, ebédelni a Mamához. Ebéd után kicsit játszottam célbadobósat a Mamával, és indultunk is haza, csak még beszaladtunk a cipőboltba, ahol tegnap mégse elég nagy szandált vettünk és kicseréltük egy 31-esre. Sajnos apa (sem) tolerálta a boltban előadott magánszámomat és büntiből ma nem nézhetek tévét és nem internetezhetek :(
Sebaj, hiszen apa levitt a játszótérre, ahová kicsit később lejött az Igi, az Ármin és még pár fiú (később még lányok is beálltak!) az oviból és így már tudtunk két csapatot alkotva egy irtó jót focizni. Annyira belejöttem a fociba, hogy a Mamáékkal se volt kedvem elmenni sétálni, úgyhogy hétig lent maradtunk. Miután feljöttünk, rajzolgattam, apa csinált vacsorát, folytattam a rajzolgatást és már este is lett, úgyhogy mentem fürdeni és aludni. A szemem pedig meggyógyult - végre nem kell krémezni! :))

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr835156544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása