Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2197.nap

Délelőtt megpróbáltunk ismét kézműves szakköröset játszani anyával és csináltunk egyedi kaspókat a Mamáknak, bár mondjuk az enyém nem sikerült olyan szépre, mint azt anya tervezte, de pedig szerintem egész jó lett. Aztán ebédelni átmentünk  a Kati mamához (a finom ebéd után még fagyit is ehettem!), majd hazajöttünk és kicsit pihiznem kellett... Pedig már tűkön ültem - illetve feküdtem - mert tudtam, hogy délután megyünk bobozni! Az pedig szuper ám! Végre eljött a két óra és öltöztünk. De még a bobozás előtt beugrottunk kicsit a Jani papáékhoz is (visszavittük neki a kölcsönkért sílécet meg ilyesmit) és tőle is kaptam szülinapi ajándékot (csokit :) ), és csak négyre értünk végül a bobpályára. Picit utánunk értek oda a Csabáék is, de ők nem boboztak velünk (jé!?!), mi viszont annál inkább! Felváltva mentem apával és anyával és irtóra élveztem! Én persze estig is boboztam volna, de sajnos elfogyott a zsetonunk, úgyhogy mi is leültünk vacsorázni a Csilláékhoz. Miután ettem, még a kis játszótéren kicsit játszottam, aztán indultunk haza. Mivel hat órakor értünk a ház elé, mi anyával elmentünk sétálni a Mamával és a Dömével, apa pedig felvitte a cuccokat. Este együtt néztük a mókusos aranyos filmet a tévében és a szünetben megvacsoráztunk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925156510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása