1769.nap

Ma is mozgalmas napunk volt:
Reggel korán keltem, aztán apával játszottam és amikor ő átment az Etinek segíteni valami számítógépeset, akkor mi anyával elsétáltunk a kisteszkóba venni pár apróságot. Alighogy hazaértünk, már jött apa is, úgyhogy indulhattunk Újpestre a Klári mamáékhoz. Már majdenm kész volt az ebéd mikor odaértünk és persze ma is finomakat csinált a Mama: a húsleveshez nekem ma is készített extra adag tésztát :) aztán csak nekem sütött ki rántotthusit és krumplit, mert tudja, hogy a brassóit nem annyira szeretem. Mivel jól ettem, még egy kindertojást is kaptam jutalmul. Picit még játszottam a mamával is, aztán hazajöttünk és háromig pihiztem az ágyamban, mert csak az mehet a játszóházba állítólag, aki "rápihen". Hát nehogy ezen múljon! Szóval három után a Kati mamánál felvettük az Annát és a Botit és hipp-hopp a játszóháznál is voltunk. Na a következő két óra, az szuper volt! Minden játékot kipróbáltunk (ugrálás, csúszdázás, kúszás, mászás, ágyúzás, léghokizás, álarckészítés, satöbbi), ami csak volt (a legjobb a  motorozás volt...), és irtóra elfáradtunk ugyan, de még maradtunk volna bármeddig, csak már jött a Zoli a Botiékért hatra...
Hamar haza is értünk, és jól megéheztem úgyhogy rögtön vacsoráztunk anyával, atán kicsit rajzolgattam, de fürdés után még kiharcoltam, hogy UNO-zzunk lefekvés előtt (én nyertem!)

1768.nap

Reggel korán keltem, de nem is baj, mert nyolc után indultunk madárlesre! Autóval elmentünk a Dunához és átmentünk egy nagyon keskeny hídon egy szigetre, ahol lassan összegyűlt egy kis csapat és egy bácsi vezetésével elindultunk madarászni. Elsőnek egy közeli etetőhöz mentünk, ahol láttunk kék- és széncinegéket. Néhány madarász bácsi hozott szuper távcsöveket és azzal is nézhettük a madárkákat és azt is megnézhettük később, hogy miket adnak nekik az etetőbe: szotyit és kölest. Innen egy másik etetőhöz is elmentünk, de a legérdekesebb a gyűrűzés volt: egy másik etetőnél hálóval megfogtak és kis zsákokban odahoztak pár cinegét és egy bácsi gyűrűt rakott a lábacskáikra, aztán elengedte őket (de közben jól megcsípkedték a kezét...). Itt még azt is megengedték, hogy az egyik kismadarat megsimizzük. Én persze nem a hátát, hanem a fejét akartam, erre engem is megcsipkedett picit, aztán már inkább tényleg ott simogattam, ahol a bácsi mutatta...
De ekkorra már fáradt voltam és éhes, úgyhogy nem mentünk tovább a vízi madarakat megnézni, hanem hazajöttünk. Anya gyorsan sütött fasírtot és csinált rizst és egy pudingot is ehettem desszertnek, utána pedig mentem aludni. Alighogy felébredtem, már kpogtak is: a Marika néni jött anya lábát megmasszírozni. Addig én apával könyvet nézegettem és játszottam, majd hat órakor lementünk a Kati mamával és a Botival a Dömét megsétáltatni. Amikor feljöttünk, megvacsoráztam és fürdésig játszottam, aztán lefekvésig még apának rajzoltam képeket és elmeséltem hozzá a történeteket is amiket kitaláltam :)

1767.nap

Reggel hamar elkészültünk, mert ma is korán keltem, és gyorsan be is értünk az oviba anyával. Délelőtt még ki tudtunk menni az udvarra a havazás-szerűség előtt, úgyhogy kicsit ott ki tudtam futkározni magam (mindig megnézem a sziklakertet, az a kedvencem). Az ebéd is egész finom volt és mivel megettem a rántott husit (még szép), ezért kaphattam csokis sütit (még szép!). De a legjobb azért mégiscsak az a péntekekben, hogy jön értem a Kati mama és nála lehetek délután :)
Kettőig pihiztem nála, de akkor megérkeztek a Botiék és persze én se tudtam tovább pihizni akkor már, hanem egy jó nagy játékdélutánt rendeztünk: memóriáztunk és dominóztunk egy csomót (az Annának kicsit még segíteni kell ugyan, mert ő még kicsi). Öt előtt megérkezett a Zoli és hazavitte a Botiékat, és pont akkor jött apa is értem, úgyhogy mi is hazaindultunk. A liftnél futottunk össze anyával és a Csillával, mert ők nem sokkal később mentek a táncos tornára. Itthon egész délután apával voltam tehát: picit wii-ztem, rajzolgattam, majd vacsorára megettem a finom csokis fánkot amit apa vett nekem, és a fürdésig még játszottunk. Közben anya is hazaért, én pedig még lefekvésig apával rajzoltattam számokat amiket én számológéppel kivontam egymásból, meg 2011-ből, de kilenc előtt el kellett mennem már aludni, mivel délután nem aludtam...

1766.nap

Reggel korán keltem, úgyhogy apával együtt reggeliztem és sok időm maradt játszani, amíg anya is elkészült. Amikor beértünk az oviba, már lassan indultunk is a Csilla féle tornára, ami után még kicsit az udvarra is kimentünk ebéd előtt. Az ebéd pedig ma nekem való volt: karfiol leves és milánói. Jó sokat ettem :)
A délutáni alvás után az Annával együtt jött értünk (a Noncsiért és értem) a Kati mama és a Boti is ma az oviban aludt, de ő is odajött azért, ugyanis ma is volt angol. Ma ügyesek voltunk és kaptunk pecséteket is a kezünkre. Angol után hazasétáltunk és apa már itthon volt, kicsivel előttünk ért ő is haza.
Anya vett nekem egy matricás-ragasztós munkafüzetet, abból megcsináltunk pár feladatot apával, utána ettünk finom fánkot és amíg anya fürdött addig a golyós játékkal zörögtem, utána pedig hármasban UNO-ztunk a fürdésig. Sajnos a pancsolás után már nem maradt idő játékra, hanem mennem kellett aludni :(

1765.nap

A reggel a szokásos rend szerint zajlott: apa csinált reggelit és elment dolgozni, én pedig amikor megettem a tejpépet és pisilni is voltam, utána még kicsit lustiztam anyával a hálóban és tévét néztünk. Utána játszhattam amíg anya is elkészült, majd öltöztünk és mentünk az oviba. Ma volt sakk és már minden bábú lépéseit megtanultuk mostanra. Állítólag innentől jön az érdekes része a sakknak. Hát már ideje lenne :) Ma tűrhetős idő volt: hideg, de legalább nem esett semmi, úgyhogy ki tudtunk menni az udvarra. Ebéd után kicsit aludtam is és már jött is értem a Kati mama, de ma a Noémi nélkül mentünk fel hozzá és egyedül játszottam, de hamar jött értem anya és hazasétáltunk. Épp a ház előtt parkolt apa, amikor mi is oda értünk, ami azért klassz, mert áthoztam a Mamától a golyós játékot és apa hamar összerakott egy pályát, amin klasszul gurultak le a golyók. Ezzel jó sokáig zörögtem, de a híradó alatt csendesebb játék után kellett néznem, utána pedig vacsoráztam. Apa ma hazahozta és megfelezte velem az ebédjének a desszertjét: nutellás palacsintát. Nyamm. Ez fincsi volt. Vacsi után mentem fürdeni és lefekvésig apával a hálóban a villamosos könyvet nézegettük.

1764.nap

Reggel véletlenül rányitottam anya fejére az ajtót (ő épp lehajolt én meg épp kinyitottam és puff...) - hát nem volt őszinte a mosolya... Aztán délelőtt az oviban voltunk a Csilla féle tornán, és utána az udvarra is kimentünk, ebéd után pedig aludtunk kicsit.
A Dédi jött ma értünk az oviba és mentünk a Kati mamához, mert ma is angol volt. Amikor vége lett az órának, apa már ott volt, de megengedte, hogy még kicsit játsszunk a Botival és Annával, de amikor elfajult már a dobálózás, akkor valamiért hazajöttünk inkább.
Itthon előbb rajzolgattam, aztán híradó alatt vacsoráztunk, és a fürdésig még wii-ztünk apával. Közben átjött a Csilla és anyával ők elmentek tornázni, és épp fürödtem, amikor hazaért anya. Még kicsit éhes voltam, úgyhogy megettem még két Julika-néni-féle kókuszgolyót lefekvés előtt :)

1763.nap

Reggel jó sokáig aludtam, ugyanis anya vitt ma oviba és ilyenkor nem kell hétkor kelni, mint amikor apával megyünk. Délelőtt az oviban a Norbival vonatoztunk, csak sajnos elég kicsi a hely a játszószőnyegen és amikor a Hanna is beállt, akkor ő annyi helyet elfoglalt, hogy inkább otthagytuk a pályát és mentünk mással játszani... Aztán az ebéd után pihentünk és uzsonna után már jött is értem apa.
Hamar hazaértünk, mert autóval jöttünk, ugyanis apa nagyon sietett értem a munkából. Itthon jó sokat játszottunk: előbb a ToyStory-s játékokkal versenyeztünk (a legmesszebb a sárga dömper ment, a leglassabb pedig a kerek ufós) és le is rajzoltam őket, aztán a híradó alatt interneteztem is. Estig még rajzolgattam és minimaxot néztem, aztán ettünk anyával finom brokkoli levest bogyókkal és a fürdés után már kilenc óra volt, úgyhogy menni kellett aludni...