Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1768.nap

Reggel korán keltem, de nem is baj, mert nyolc után indultunk madárlesre! Autóval elmentünk a Dunához és átmentünk egy nagyon keskeny hídon egy szigetre, ahol lassan összegyűlt egy kis csapat és egy bácsi vezetésével elindultunk madarászni. Elsőnek egy közeli etetőhöz mentünk, ahol láttunk kék- és széncinegéket. Néhány madarász bácsi hozott szuper távcsöveket és azzal is nézhettük a madárkákat és azt is megnézhettük később, hogy miket adnak nekik az etetőbe: szotyit és kölest. Innen egy másik etetőhöz is elmentünk, de a legérdekesebb a gyűrűzés volt: egy másik etetőnél hálóval megfogtak és kis zsákokban odahoztak pár cinegét és egy bácsi gyűrűt rakott a lábacskáikra, aztán elengedte őket (de közben jól megcsípkedték a kezét...). Itt még azt is megengedték, hogy az egyik kismadarat megsimizzük. Én persze nem a hátát, hanem a fejét akartam, erre engem is megcsipkedett picit, aztán már inkább tényleg ott simogattam, ahol a bácsi mutatta...
De ekkorra már fáradt voltam és éhes, úgyhogy nem mentünk tovább a vízi madarakat megnézni, hanem hazajöttünk. Anya gyorsan sütött fasírtot és csinált rizst és egy pudingot is ehettem desszertnek, utána pedig mentem aludni. Alighogy felébredtem, már kpogtak is: a Marika néni jött anya lábát megmasszírozni. Addig én apával könyvet nézegettem és játszottam, majd hat órakor lementünk a Kati mamával és a Botival a Dömét megsétáltatni. Amikor feljöttünk, megvacsoráztam és fürdésig játszottam, aztán lefekvésig még apának rajzoltam képeket és elmeséltem hozzá a történeteket is amiket kitaláltam :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65156063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása