Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1769.nap

Ma is mozgalmas napunk volt:
Reggel korán keltem, aztán apával játszottam és amikor ő átment az Etinek segíteni valami számítógépeset, akkor mi anyával elsétáltunk a kisteszkóba venni pár apróságot. Alighogy hazaértünk, már jött apa is, úgyhogy indulhattunk Újpestre a Klári mamáékhoz. Már majdenm kész volt az ebéd mikor odaértünk és persze ma is finomakat csinált a Mama: a húsleveshez nekem ma is készített extra adag tésztát :) aztán csak nekem sütött ki rántotthusit és krumplit, mert tudja, hogy a brassóit nem annyira szeretem. Mivel jól ettem, még egy kindertojást is kaptam jutalmul. Picit még játszottam a mamával is, aztán hazajöttünk és háromig pihiztem az ágyamban, mert csak az mehet a játszóházba állítólag, aki "rápihen". Hát nehogy ezen múljon! Szóval három után a Kati mamánál felvettük az Annát és a Botit és hipp-hopp a játszóháznál is voltunk. Na a következő két óra, az szuper volt! Minden játékot kipróbáltunk (ugrálás, csúszdázás, kúszás, mászás, ágyúzás, léghokizás, álarckészítés, satöbbi), ami csak volt (a legjobb a  motorozás volt...), és irtóra elfáradtunk ugyan, de még maradtunk volna bármeddig, csak már jött a Zoli a Botiékért hatra...
Hamar haza is értünk, és jól megéheztem úgyhogy rögtön vacsoráztunk anyával, atán kicsit rajzolgattam, de fürdés után még kiharcoltam, hogy UNO-zzunk lefekvés előtt (én nyertem!)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855156064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása