2021.nap

Délelőtt sokat játszottam apával: gyurmáztunk, autóztunk, laptopoztunk, kártyalapokkal memóriáztunk, ilyesmi. Természetesen a szokásos vasárnapi ebéd ma is a Klári mamáéknál volt és nekem sütött halacskát a Mama, mivel a marhapörköltet nem szeretem, mama pedig hajlandó nekem külön főzőcskézni :)  Ó, és ma a süti is különösen finom volt: gesztenyés rolád isteni finom gesztenyés töltelékkel. Két szelettel is bevágtam, pedig apa is csak ennyit evett! Szóval igencsak jól laktam, de persze álmos nem voltam, úgyhogy egy kis játék után hazajöttünk, de nem feküdtem le pihenni, hanem inkább folytattam a játékot apával és anyával, ott, ahol délelőtt abbahagytuk. Vacsora után lementünk sétálni anyával, mármint szokás szerint megkerestük a Mamát és a Dömét és velük sétáltunk a környéken. A híradó után még megnézhettem egy Noddyt, aztán lassan menni kellett már fürdeni és aludni, mert elmúlt nyolc óra és délután nem aludtam...

2020.nap

Hát ma aztán jól kifáradtam!
De kezdjük az elején: akkor keltem, amikor apa még itthon volt, ugyanis hiába van ma szombat, neki mégis dolgozni kellett... Viszont nekünk anyával nem, úgyhogy a Krisztiékkel el tudtunk menni síelni. Ma még anya is lécet csatolt és Annával versenyzett :) A mai edzés legjobb pillanata ismét az volt, amikor a Sanyi polipként próbált elkapni minket a "csápjaival". Ez irtó vicces mindig. Síelés után hazaugrottunk lepakolni, de már mentünk is a fogorvoshoz, ahol irtóra unatkoztam, és rendetlenkedtem is kicsit, de a fogaimmal szerencsére minden rendben van. Utána felmentünk a Kati mamához ebédelni és én ott aludtam (pontosabban csak pihiztem), és amikor anya visszaért, akkor ismét felkerekedtünk a Krisztiékkel és elmentünk az új áruházba, ahol most nyitott egy vadi új játszóház. Na ez szuper ötlet volt, mert ott fergetegesen jót játszottunk! Mindent kipróbáltunk! Később apa is odajött munkából és még ő is bemászott a mászóvárba amikor lég-ágyúztunk. De még korcsolyázni is lehetett és persze trambulinozni, csúszdázni és még számtalan klassz játék volt. Szerencsére irtó sokat ott lehettünk, egészen este hétig majdnem. Amikor hazaértünk, ettem egy szelet pizzát - amit apa hozott nekem - vacsorára, és egy kicsit még gyurmázhattam a Moon-doh gyurmával, amit ma vettem a zsebpénzemből. Irtó vicces ez a gyurma. Nem olyan mint a szokásos, hanem olyan mintha homok lenne, de mégis összetapad. Szuper!  Közben viszont már későre járt, úgyhogy mentem is fürdeni és aludni.

2019.nap

Reggel korán keltem, méghozzá magamtól, mert tudtam, hogy ma a Klári mamához megyek. Apa vitt át hozzájuk és átvihetem a laptopomat, ami az új kedvenc játékom épp. Egy kicsit ezzel játszottunk a Mamával aztán elmentünk a közértbe vásárolni és vett nekem két Dörmit a Mama. Hazaérve, amíg a mama főzött, addig tovább laptopoztam és a fincsi ebéd után egy órát pihentem. Kettőkor felkeltem és épp legóztunk amikor megérkezett apa. De nem haza jöttünk, hanem a Kati mamához mentem át, mert apának az autót kellett szervizbe vinnie. Sebaj, én addig az Annával játszottam és anya is odajött nemsokára. Megvártuk a Botiékat és csak akkor mentünk le sétálni és akkor már haza is jöttünk. Apa még nem ért haza, de nemsokára azért megjött és ő is játszott velem, aztán vacsora után még megnéztem három Noddyt és mentem fürdeni.

2018.nap

Ma a Kati mamához vitt át apa reggel, és amíg vártam a Noémire, addig a "laptopommal" játszottam. Kilenc körül jött a Noncsi és egy órával később a Botiék is és ekkor lementünk a nagy játszótérre, mert szépen sütött a nap. Levittük a nagy piros motort is és én azzal száguldoztam javarészt. Ebédre visszamentünk a Mamához és anya is megérkezett. Az ebéd finom volt: paradicsomleves és pörkölt csavartésztával. Utána anya hazahozott és itthon aludtam pár órácskát. Ébredés után visszamentünk, ugyanis ma volt angol. Aztán megint hazajöttünk és apa mát itthon volt, úgyhogy volt kivel játszani legalább. Például csináltam neki jó nehéz feladatokat :) Vacsora után is még volt idő a fürdésig, addig a dülöngélő séfes játékkal játszottunk. Mivel ma aludtam is és nem csináltam semmi nagy butaságot, ezért két mese is volt lefekvésnél: egy Thomas-ost apa, egy Lolka-Bolkásat pedig anya mesélt.

2017.nap

Reggel még időben keltem ahhoz, hogy elcsípjem apát mielőtt munkába menne és reggeli után még pár percet játszottunk is, aztán már anyával maradtam. Délelőtt lementünk az oviba és felköszöntöttük a Marianna nénit a névnapja alkalmából, aztán bementünk a turiba - ahol én irtóra unatkoztam, ezért kicsit rendetlenkedtem is - és miután elmentünk az ebédért is, végül a Kati mamánál kötöttünk ki. Ugyanis ott ebédeltünk és amíg én aludtam (persze nem aludtam ám!), addig anya elment vásárolni. Mivel még semmi jele nem volt annak, hogy aludni támadna kedvem amikor anya visszaért, így hát felkelhettem és elmentünk a könyvtárba. Sajnos Noddys könyv nem volt épp, de sebaj, vettünk  ki más mesekönyveket. Innen a Dédiékhez mentünk, ahol épp ott volt a Boti is és együtt számítógépezhettünk az Ani gépén. Amikor hazajöttünk, itthon még játszottam anyával, végül apa is hazaért a munkából és híradó után ő is játszott velem mindenfélével egészen a fürdésig, ami után pedig mentem is már aludni.

2016.nap

Ma is korán keltem. Úgy látszik még nem álltam át a téli időszámításra... Délelőtt játszottam és Noddyt néztem, aztán tízkor átmentünk a Krisztiék házához a Kati mamával együtt és onnan elsétáltunk a Krisztiékkel a temetőbe és itt is gyújtottunk a síroknál mécseseket. Visszafelé már irtó fáradt és irtó éhes voltam, alig bírtam a kocsiig elvonszolni magam. Hazaérve anyáék rögtön melegítették is az ebédet és jó sokat ettem ám! Aztán átmentem a Kati mamához, ahol már várt a Boti és az Anna, ugyanis apáék és a Zoliék elmentek négyen moziba és olyan filmre, ami nem nekünk való. Mivel nagyon álmos voltam a sok sétától, ezért előbb aludtam egy jót, és egy kis uzsonna után sokat legóztunk a Botival, aztán megérkeztek anyáék és hazasétáltunk. Nálunk pedig folytattuk a játékot a Botival és wii-ztünk is egy nagyot. Sajnos öt után hazamentek a Krisztiék, én pedig segítettem rendet rakni a nagyszobában, mert már sok játék volt odahordva, aztán vacsoráztam és lassan mentem fürdeni.

2015.nap

Reggel korán keltem, de nem is baj, mert így legalább korán el tudtunk indulni a Margit szigetre. Az Árpád hídnál parkoltunk le és átsétáltunk a hídon. Amikor elment középen egy villamos, akkor az egész híd rezgett a talpunk alatt, ez nagyon furi volt, de apa szeritn semmi baj, a híd irtó erős. Pont a lejáratnál meg is találtuk az új öko-játszóteret. Nem tudom mi ez az ökoizé de a játszótér klassz és érdekes táblákat is találtunk a sziget állatairól és növényeiről. Kipróbáltam pár nehéz játékot is és egész ügyesen végig tudtam menni rajtuk, pedig ravasz szerkezetek is voltak ám! Innen a japánkerthez sétáltunk kacsát etetni és szerencsére pont volt üres bringó-hintó, úgyhogy kibéreltünk egyet és elkerekeztünk az állatkertig, de ott túl nagy volt a tömeg, ezért a szép parkba mentünk inkább és végül az uszoda mellett vissza, mert letelt az időnk sajnos (én fékezhettem az úton!). Visszafelé is megnéztük a kacsákat és az aranyhalakat, aztán még kicsit a játszótérre is visszanéztünk és végül hazaindultunk.
Itthon rögtön melegítették apáék az ebédet, ami a tegnapi maradék volt, de irtó finom még ma is. A pihenést nem úsztam meg, de háromkor felkelhettem és hatig felváltva játszottam apával és anyával attól függően, hogy épp ki ért rá. Hat előtt vacsoráztam és lementünk ma is sétálni a Mamáékkal, a séta után pedig lassan mentem fürdeni és hamarosan aludni is.