Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2020.nap

Hát ma aztán jól kifáradtam!
De kezdjük az elején: akkor keltem, amikor apa még itthon volt, ugyanis hiába van ma szombat, neki mégis dolgozni kellett... Viszont nekünk anyával nem, úgyhogy a Krisztiékkel el tudtunk menni síelni. Ma még anya is lécet csatolt és Annával versenyzett :) A mai edzés legjobb pillanata ismét az volt, amikor a Sanyi polipként próbált elkapni minket a "csápjaival". Ez irtó vicces mindig. Síelés után hazaugrottunk lepakolni, de már mentünk is a fogorvoshoz, ahol irtóra unatkoztam, és rendetlenkedtem is kicsit, de a fogaimmal szerencsére minden rendben van. Utána felmentünk a Kati mamához ebédelni és én ott aludtam (pontosabban csak pihiztem), és amikor anya visszaért, akkor ismét felkerekedtünk a Krisztiékkel és elmentünk az új áruházba, ahol most nyitott egy vadi új játszóház. Na ez szuper ötlet volt, mert ott fergetegesen jót játszottunk! Mindent kipróbáltunk! Később apa is odajött munkából és még ő is bemászott a mászóvárba amikor lég-ágyúztunk. De még korcsolyázni is lehetett és persze trambulinozni, csúszdázni és még számtalan klassz játék volt. Szerencsére irtó sokat ott lehettünk, egészen este hétig majdnem. Amikor hazaértünk, ettem egy szelet pizzát - amit apa hozott nekem - vacsorára, és egy kicsit még gyurmázhattam a Moon-doh gyurmával, amit ma vettem a zsebpénzemből. Irtó vicces ez a gyurma. Nem olyan mint a szokásos, hanem olyan mintha homok lenne, de mégis összetapad. Szuper!  Közben viszont már későre járt, úgyhogy mentem is fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr445156284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása